Jubiiiii...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Tullebobs

Ja som titlen på indlægget indikerer, så er jeg jublende glad:D Som nogle af jer ved fra tidligere indlæg, så har min mormor fået konstateret kræft, og lægerne gav os ikke gode udsigter - kræft i æggestokene, sandsynligvis også kræft i lever og tarme, og hun kunne ikke opereres ud af det... Fy de læger skulle skamme sig, og jeg synes ikke at de burde udtale sig, når intet er sikkert (vi troede faktisk at de var sikre på hendes diagnose, og de prøver som skulle gennemføres nærmest blot var formalia, for at bekræfte deres dom)- de burde vide bedre i kraft af deres uddannelse!>(

Men nu er alle prøver foretaget (og det var mange), og hun har IKKE kræft i hverken lever eller tarme, men "kun" i æggestokene, og nu er en operation pludselig indenfor rækkevidde og med den muligvis helbredelse! Det er så vildt, og jeg er jublende lykkelig. Jeg ved godt, at hun stadig har kræft, og der er ingen garantier med den sygdom, men med det vi var stillet i udsigt, så er det intet mindre en fantastisk...

Jubiii og påske-pip fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Loggidut

åhhh tullebobs, hvor er det dejligt...nu håber jeg inderligt at den operation går godt, og at du endelig kan ånde lidt lettet op....stort tillykke med den nye diagnose, selv om den self kunne havde været bedre... så nu glæder jeg mig til at høre glade og positive indlæg fra dig af igen... og hov solen skinner pludseligt her...hvor dejligt! stort knus fra loggi, som kun for godt kender til den forfærdelige sygdom!:'(

Anmeld

17. marts 2008

Pia.

Det var da den bedste nyhed vi kunne få her op til påske... hvor er jeg glad på dine og familiens vegne og ikke mindst din mormor... Så skinnede solen alligevel på jer og som jeg har skrevet tidligere, kunne mirakler ske, og det må man jo sige er sket... nu skal operationen bare gå godt og selvfølgelig gør den det....

De bedste tanker og stort knus til dig søde trine....(H)

Dejlig nyhed...

Anmeld

17. marts 2008

Honningblomst

Dejligt for jer alle...så sjældent man hører at det er denne vej diagnoser går.
Dejligt...
Knus..

Anmeld

17. marts 2008

SaNiNa

nej hvor er det bare dejligt at hører så får i en god påske osse...

Kuns Sanne

Anmeld

17. marts 2008

Tullebobs

1000 tak til jer allesammen - I er sgu enestående(L)

Jeg skal til møde imorgen på sygehuset, hvor overlægen kommer og fortæller, hvordan og hvorledes det hele nu skal forløbe, og det er jeg meget spændt på...

Min mormor sagde til mig idag: "Når det her er overstået, så kan jeg klare hvad som helst, og jeg har hele tiden sagt, at jeg vil se Simon blive konfirmeret" - og det håber vi så alle på...

Rigtig god påske - det bliver det i hvert fald her...

kram fra Trine(H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.