influenza som fødselstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.513 visninger
8 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja ok, måske lidt søgt. Men nogen der har oplevet at føle det som om de havde begyndende influenza og det så faktisk var fødselstegn? Please sig ja, orker ikke blive syg som højgravid!!! Har også haft så mange plukveer de sidste dage som murrer, der sker bare ikke mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Anonym trådstarter

23. marts 2013

Fenja09

Anonym skriver:

Ja ok, måske lidt søgt. Men nogen der har oplevet at føle det som om de havde begyndende influenza og det så faktisk var fødselstegn? Please sig ja, orker ikke blive syg som højgravid!!! Har også haft så mange plukveer de sidste dage som murrer, der sker bare ikke mere..

Kan jeg desværre ikke sige ja til. Jeg havde influenza lign. tegn da jeg fandt ud af at jeg var gravid, men ikke op til fødslen. Der var jeg til gengæld meget rastløs, men jeg var lidt syg dagen før nu jeg tænker efter. Vi var ude at spise på termin ( fødte 40+1) og der blev jeg ligbleg i hovedet, frøs og efterfølgende svedte jeg. Det endte med at jeg ikke fik særlig meget at spise og vi måtte tage hjem.

Det stod på nogle få timer. Om natten var jeg rastløs, kunne ikke sove og jeg lå på hospitalet kl 07.30 om morgenen. Fødte kl 10.03.

/Fenja

Anmeld

23. marts 2013

Hailiesmom11

Jeg havde de 2 dage op til fødslen af vores datter som om keg var ved at få influenza...
Så du kan håbe det er det samme med dig... hvor længe har di følt dig sløj?

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

Hailiesmom11 skriver:

Jeg havde de 2 dage op til fødslen af vores datter som om keg var ved at få influenza...
Så du kan håbe det er det samme med dig... hvor længe har di følt dig sløj?

Håber du har ret, kan slet ikke overskue at være gravid længere! Det startede i går middag.. Hvordan havde du det? Altså hvis du forstår?

Anmeld

24. marts 2013

Malthe2010

Jeg følte aftenen før vandet gik på mig, at jeg skulle til at blive mega syg! Kunne ikke ander end at ligge og sove på sofaen.

så måske en fødsel på vej til dig

Anmeld

24. marts 2013

Anonym trådstarter

Malthe2010 skriver:

Jeg følte aftenen før vandet gik på mig, at jeg skulle til at blive mega syg! Kunne ikke ander end at ligge og sove på sofaen.

så måske en fødsel på vej til dig

Håber du har ret!

Anmeld

24. marts 2013

Gaia

Ja det har jeg. Følte mig syg som i begyndende sygdom, dagen før jeg fødte.

Anmeld

24. marts 2013

Hailiesmom11

Anonym skriver:

Håber du har ret, kan slet ikke overskue at være gravid længere! Det startede i går middag.. Hvordan havde du det? Altså hvis du forstår?

Jeg havde kvalme og havde det bare rigtig skidt sådan ligesom når man skal have influenza...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.