Hvor går tiden bare stærkt! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
10 svar
10 synes godt om
23. marts 2013

banana3

Det er jo helt vildt! Jeg er nu i uge 22, og jeg synes bare tiden flyver afsted! der er nu 132 dage tilbage

Maven er nu begyndt at vokse mere og mere, og der gemmer sig virkelig en lille fyr med fart på. Han sparker og sparker, har ellers mest mærket ham når jeg ligger på sofaen om aftenen, eller hvis jeg har siddet, men nu kan jeg mærke ham lige meget hvad jeg laver Det er så fantastisk en følelse! Jeg kan mærke at der sker en masse ja både fysisk men i den grad også psykisk. Jeg er helt vildt berørt over hvor stærke følelser man allerede får for sit lille barn inde i maven. Det er bare så stort, og noget der er fuldstændig umuligt at sætte ord på, jeg synes nu også bare det er en følelse der bare skal være og ikke forklares

Vi fik ved MD-scanningen jo afvide at der kun er 2 kar i navlesnoren, og nu vil vi jo selvfølgelig bare nyde at vi kan se ham lidt flere gange

Jeg glæder mig så meget til at møde ham, og nyder tiden flyver afsted, med en meget lykkelig og nem graviditet

Rigtig god weekend til jer dejlige baby-brugere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

AnnaK89

Skal vi ikke snart have et billede af maven?

Dejligt i får lov at se ham nogle flere gange - syntes også det var så skønt da vi ventede Carolina

Anmeld

23. marts 2013

AnonymMor

banana3 skriver:

Det er jo helt vildt! Jeg er nu i uge 22, og jeg synes bare tiden flyver afsted! der er nu 132 dage tilbage

Maven er nu begyndt at vokse mere og mere, og der gemmer sig virkelig en lille fyr med fart på. Han sparker og sparker, har ellers mest mærket ham når jeg ligger på sofaen om aftenen, eller hvis jeg har siddet, men nu kan jeg mærke ham lige meget hvad jeg laver Det er så fantastisk en følelse! Jeg kan mærke at der sker en masse ja både fysisk men i den grad også psykisk. Jeg er helt vildt berørt over hvor stærke følelser man allerede får for sit lille barn inde i maven. Det er bare så stort, og noget der er fuldstændig umuligt at sætte ord på, jeg synes nu også bare det er en følelse der bare skal være og ikke forklares

Vi fik ved MD-scanningen jo afvide at der kun er 2 kar i navlesnoren, og nu vil vi jo selvfølgelig bare nyde at vi kan se ham lidt flere gange

Jeg glæder mig så meget til at møde ham, og nyder tiden flyver afsted, med en meget lykkelig og nem graviditet

ja det går stærkt ih jeg glæder mig os til at mærke liv hver dag 

Har i været til de ekstra scanninger ?  

og ja et mave billede må snart være på sin plads hehe

Anmeld

23. marts 2013

banana3

Rinepigen skriver:

ja det går stærkt ih jeg glæder mig os til at mærke liv hver dag 

Har i været til de ekstra scanninger ?  

og ja et mave billede må snart være på sin plads hehe

Nej vi skal først til de ekstra scanninger i uge 30

Anmeld

23. marts 2013

banana3

AnnaKJ skriver:

Skal vi ikke snart have et billede af maven?

Dejligt i får lov at se ham nogle flere gange - syntes også det var så skønt da vi ventede Carolina

Det kunne godt være der snart skulle et lille mavebillede op

Anmeld

23. marts 2013

emsaroto

dejligt søde
Skønt det går så fint og du er glad.

Jeg vil også gerne se om der snart er noget på maven

Anmeld

23. marts 2013

Clisolka

Ja det er en skøn følelse at mærke liv  Jeg syntes lige du har skrevet du er gravid, nu begynder tiden at gå hurtigt. I morgen runder jeg selv 15+0 

Anmeld

23. marts 2013

banana3

Babymor2010 skriver:

Ja det er en skøn følelse at mærke liv  Jeg syntes lige du har skrevet du er gravid, nu begynder tiden at gå hurtigt. I morgen runder jeg selv 15+0 

Tiden går bare sindsyg stærkt, og den går nok dobbelt så hurtig når han er kommet Ihh hvor spændene! Ved du hvad der gemmer sig i maven ? Eller venter i til MD ?

Anmeld

23. marts 2013

banana3

emsaroto skriver:

dejligt søde
Skønt det går så fint og du er glad.

Jeg vil også gerne se om der snart er noget på maven

Det kan jeg godt forstå du gør næste gang du ser mig er det ikke flad mave, men bule

Anmeld

23. marts 2013

Babydrøm

banana3 skriver:

Lyder fantastisk   

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.