Slimproppen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er lidt i tvivl om min slimprop er gået. I går morges kunne jeg mærke at noget var på vej ud af mig, så jeg gik på toilet og så på papiret en god tyk gang slim. Jeg tænkte at det bare var udflåd, men jeg har siden haft meget tyndt udflåd og mens. lignende smerter. En af mine gode veninder tror at det er slimproppen som er gået, men hun har aldrig været gravid, og da jeg selv er førstegangs er jeg i tvivl om hvad det er.

Kan det være slimproppen der er gået?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg er lidt i tvivl om min slimprop er gået. I går morges kunne jeg mærke at noget var på vej ud af mig, så jeg gik på toilet og så på papiret en god tyk gang slim. Jeg tænkte at det bare var udflåd, men jeg har siden haft meget tyndt udflåd og mens. lignende smerter. En af mine gode veninder tror at det er slimproppen som er gået, men hun har aldrig været gravid, og da jeg selv er førstegangs er jeg i tvivl om hvad det er.

Kan det være slimproppen der er gået?

Det kan det sagtens være - sådan var det for mig bare med tykt og sejt slim i et par dage..

Anmeld

23. marts 2013

TWT

Det kan det sagtens. Men det behøver ikke betyde at du snart går i fødsel. Men slimprop gik i uge 34, og jeg fødte 41+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.