lidt bekymert syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

375 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. marts 2013

Christina :-)

Hej jeg er mega syg kastwr alt mad op og mega dårlig så er bekymert om lillebror ikk får det han skal ha? Er 28+0 idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

birthee

Jeg tror nu nok at lillebror får det han skal have - får du noget væske? Det er næsten det vigtigste... Ikke store mængder af gangen, bare lidt fx hver halve time en lille skefuld... Ellers ring og snak med fødegangen, dem tror jeg at jeg ville ringe til...

Anmeld

23. marts 2013

birthee

Og god bedring!

Anmeld

23. marts 2013

birthee skriver:

Jeg tror nu nok at lillebror får det han skal have - får du noget væske? Det er næsten det vigtigste... Ikke store mængder af gangen, bare lidt fx hver halve time en lille skefuld... Ellers ring og snak med fødegangen, dem tror jeg at jeg ville ringe til...

Der også masser a liv i han:-) men alt hvaf jeg spist siden igår er kommet op igen :-(

Anmeld

23. marts 2013

birthee

mortilelias:-) skriver:

Der også masser a liv i han:-) men alt hvaf jeg spist siden igår er kommet op igen :-(

Ved godt det ikke hjælper meget, men tror du ikke at det "bare" kan være influenza? Selvfølgelig er det ikke rart, men så synes jeg du skal ringe og snakke med vagtlægen. De kan måske lave sådan en test for om du har en infektion...  Men så længe du kan mærke lillemanden, så skal det nok gå...

Anmeld

23. marts 2013

MorTilEn2013Dreng

mortilelias:-) skriver:

Hej jeg er mega syg kastwr alt mad op og mega dårlig så er bekymert om lillebror ikk får det han skal ha? Er 28+0 idag 

Mærkeligt jeg har det på samme måde idag. Jeg har så sovet det meste af dagen, og prøver nu og spise chips og drikke Coca cola for at få noget ned. Dog ikke det sundeste.

Anmeld

23. marts 2013

birthee skriver:

Ved godt det ikke hjælper meget, men tror du ikke at det "bare" kan være influenza? Selvfølgelig er det ikke rart, men så synes jeg du skal ringe og snakke med vagtlægen. De kan måske lave sådan en test for om du har en infektion...  Men så længe du kan mærke lillemanden, så skal det nok gå...

Det ee det nok sønnen ligger også syg med opkast så han har smittet mig men kan han jo ikk gør for men puha men ja så længe Lillemanden danser rundt i maven er heg glad:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.