Påskeferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
3 svar
1 synes godt om
23. marts 2013

L83

Er der nogle der har ideer til hvad vi kan lave i påskeferien har en dreng på 8 år, en pige på 6 år og en lille fyr på kun 10 dage.  Det skal være på Sjælland . Hvad skal i andre lave ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Enirt

L83 skriver:

Er der nogle der har ideer til hvad vi kan lave i påskeferien har en dreng på 8 år, en pige på 6 år og en lille fyr på kun 10 dage.  Det skal være på Sjælland . Hvad skal i andre lave ?

Da vi var små, mødtes vi med mine fætre og kusiner og så tog vi i skoven og trillede æg. Vi havde malet nogle hårdkogte æg og så fandt vi en bakke og så så vi hvem der kunne trille sit æg længst. Så var der en lille præmie.

Så såede vi også karse i mælkekartonner og spiste dem på vores æggemadder

ellers kan du måske finde noget inspiration her

http://www.sjovforborn.dk/artikler/paaske.asp

Anmeld

24. marts 2013

PernilleogLouis

L83 skriver:

Vi skal i hvertfald en tur i biografen - så har sønnen en del han gerne vil lave legeaftaler med også har jeg lovet ham vi skal samle alt det LEGO han har der er i stykker - det kommer vist til at tag tid

Anmeld

24. marts 2013

Victoria2013

L83 skriver:

I skal da tage en tur til  Sagnlandet Lejre - det er et super sted for børn og der er så hyggeligt når de har højtids-åbent. Har selv arbejdet derude (gør jeg desværre ikke mere), så er nok lidt forudindtaget, men kan kun anbefale det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.