Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MiichellaMalou skriver: Mange tak Ja hun sagde det lignede en cyste. Men ville gerne undersøge det mere
Mange tak Ja hun sagde det lignede en cyste. Men ville gerne undersøge det mere
Jeg krydser alt jeg kan for at det bare er en harmløs cyste!
MiichellaMalou skriver: Tak. de sagde det lignede en cyste men de ville gerne være sikre på det ikke var noget alvorligt.
Tak. de sagde det lignede en cyste men de ville gerne være sikre på det ikke var noget alvorligt.
Okay, jeg krydser alt der krydses kan.
B&J skriver: jeg håber alt er som det skal være inde i maven
jeg håber alt er som det skal være inde i maven
Louise :-) skriver: Tillykke med de gode tal og så krydser jeg fingre for at baby er sund og rask
Tillykke med de gode tal og så krydser jeg fingre for at baby er sund og rask
Frejsmor skriver: Jeg krydser alt jeg kan for at det bare er en harmløs cyste!
Miss Kat skriver: Okay, jeg krydser alt der krydses kan.
4kløver skriver: alt det jeg kan.
alt det jeg kan.
MiichellaMalou skriver: Fik gode tal, og alt så fint ud. Men den havde noget på halsen som skulle undersøges næremere så har også fået taget den der moderkage prøve og skal nu vente på svar. Bliver nogen laaaaange dage Har det okay nu er bare meget træt. Og blev kun sat to dage tilbage så hedder jeg er 13+0 idag og termin 27 september
Fik gode tal, og alt så fint ud. Men den havde noget på halsen som skulle undersøges næremere så har også fået taget den der moderkage prøve og skal nu vente på svar. Bliver nogen laaaaange dage Har det okay nu er bare meget træt. Og blev kun sat to dage tilbage så hedder jeg er 13+0 idag og termin 27 september
Og håber alt er godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128