Den satans sidste ventetid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
7 svar
3 synes godt om
22. marts 2013

mamaninja

Ja, bare det at logge ind herog se at der er -7 dage tilbage af din graviditet er jo ikke ligefrem oprejsende. Hvornår kommer hun ud? laver jo ikke andet end at vente utålmodigt og for hver plukkeve nå at tænke SÅ! NU SKER DER NOGET?!! men nej. intet sker.

Har vasket alt det nye tøj og gjort hele lejligheden klar, med babyseng og puslebord, wallstickers og plakater med dyr.

Jeg har hæklet adskillelige bamser, rangler og bolde. diverse dyr til barnevognskæde og en flot uro.

Har endda lært mig selv at strikke strømper på strømpepinde med snoninger og det hele. Nu har jeg dejlig varme fusser men jeg venter stadig!!!

Vente vente vente på den lille unge der skal drive mig til vanvid i amning og manglende søvn!

Bliver sat igang på tirsdag - så ventetiden har heldigvis fået en deadline. Hvordan klarer/klarede i andre utålmodigheden og den satans sidste ventetid????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

MomInTheMaking

mamaninja skriver:

Ja, bare det at logge ind herog se at der er -7 dage tilbage af din graviditet er jo ikke ligefrem oprejsende. Hvornår kommer hun ud? laver jo ikke andet end at vente utålmodigt og for hver plukkeve nå at tænke SÅ! NU SKER DER NOGET?!! men nej. intet sker.

Har vasket alt det nye tøj og gjort hele lejligheden klar, med babyseng og puslebord, wallstickers og plakater med dyr.

Jeg har hæklet adskillelige bamser, rangler og bolde. diverse dyr til barnevognskæde og en flot uro.

Har endda lært mig selv at strikke strømper på strømpepinde med snoninger og det hele. Nu har jeg dejlig varme fusser men jeg venter stadig!!!

Vente vente vente på den lille unge der skal drive mig til vanvid i amning og manglende søvn!

Bliver sat igang på tirsdag - så ventetiden har heldigvis fået en deadline. Hvordan klarer/klarede i andre utålmodigheden og den satans sidste ventetid????

Sikke et dejligt indlæg. også selv om jeg godt forstår din frustration. Jeg blev sat igang 42+0 og fødte dagen efter, så 15 dage over tid, jeg fik nok tiden til at gå med absolut ingenting, slappede af og tog fodbad etc. lavede FLERE kreative sysler og der er vidst ikke andet for end at vente og vente og vente.. Og *bang* så er bettefisen der. pøj pøj .

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du mangler noget at lave må du gerne komme og vaske gulv ved mig, strikke mig et par varme strømper, ordne lidt i vores have og ork jeg ku finde på mange flere ting du sagtens ku bruge en hel weekend på 

Ej ok helt alvorligt!! Har du ik en rigtig god veninde du ku tage på cafe med, en tur i biografen med kærsten, få ordnet tær så de er find til fødslen. Slap af og få sovet en extra lur, gå en tur. Tag på apoteket og køb brystvorte creme, til når du ska amme.

Tjek taken til sygehuset IGEN, IGEN.

Lav extra mad til fryser, til den første uge hjemme efter fødslen.

Bag boller og kage til fryseren, til de mange våbarselsgæster der kommer på besøg. 

Få klippet hår, så du ik ska tænke på frisør den første mdr efter fødslen.

Tror lige det var det jeg ku komme på! Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

gædde/gitte

mamaninja skriver:

HA HA HA HA HA HA!!!

Du er da vist bare klar nu!.....ser også KLAR ud på billedet

for at der snart sker noget... jeg tror det bliver i morgen.

Anmeld

22. marts 2013

nielsen80

Jeg blev sat i gang 41+3 - husker godt frustrationen.

Jeg ville gerne skrive, at jeg brugte ventetiden på at gøre rent, lave mad til fryseren og alt det andet fornuftige.......men i virkeligheden tilbragte jeg det meste af tiden på sofaen med slik, i-pad og fordummende fjernsyn

Anmeld

22. marts 2013

Svenne

Åh jeg ved, hvordan du har det. Godt nok kan jeg ikke tillade mig at være så utålmodig, da jeg stadig har 9 dage til termin.
Men jeg gider bare ikke være gravid mere!!!!

Sender ve-støv af sted til dig. Det kan jo være, der sker noget i nat!

Anmeld

22. marts 2013

Tulle28

Åh jamen det er sådan et åndssvagt råd, men nyd den sidste tid, hvor du er alene - det bliver du ALDRIG igen Og ja, slap af, hyg med veninderne og manden, læg dig på sofaen med blade og guf eller se en film... Alt det, du ikke når, når først baby kommer.

Sender dig en masse vestøv!

Anmeld

22. marts 2013

DitteFisk

Uf, jeg er 1 dag over tiden og ligeså super utålmodig hver dag over føles jo som et år! Man kan dårligt planlægge noget, så man går bare i sin egen selvmedlidenhed 

Vestøv til os 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.