Påskeferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. marts 2013

Legehuset-Hertug-Abel.dk

Holder I Påskeferie i hele næste uge?

Hvad skal I lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

baby012

EllaRo skriver:

Ja !  

sammen med begge børn og manden 

Anmeld

22. marts 2013

Louise H.

Nej, kun helligdagene

Torsdag skal vi til påskefrokost hos min farmor og farfar.
Fredag skal vi hygge selv.
Lørdag fejrer vi Isabellas 1 års fødselsdag for min familie og søndag hvor hun bliver 1 år, holder vi morgenbord og fejrer fødselsdag for kærestens familie

Anmeld

22. marts 2013

L&V

EllaRo skriver:

Hvad skal I lave?

Yeps lækkermåsen og jeg har fri hele ugen min mand ska arbejde mandag og tirsdag.. Onsdag har han inviteret os i Aqua og ud og spise frokost, torsdag ska vi til påske halløj og de andre dage ska vi ordne lidt her hjemme

Anmeld

22. marts 2013

Alexander&Lærke

Først fra næste fredag, børnene og kærsten allerede fra onsdag, men fredag morgen drager vi en tur til sverige og besøget noget familie som bor der ovre. Vi har nemlig ferie i hele ugen efter så der bliver super skønt.

Anmeld

22. marts 2013

Alexander&Lærke

Månsson skriver:

Yeps lækkermåsen og jeg har fri hele ugen min mand ska arbejde mandag og tirsdag.. Onsdag har han inviteret os i Aqua og ud og spise frokost, torsdag ska vi til påske halløj og de andre dage ska vi ordne lidt her hjemme

Er det auqa i silkeborg? Der skal vi vist også snart en tur hen, skulle være så hyggeligt..

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg går jo på barsel med alberte, men kærsten har 14 dages feie og thea holder også fri fra børnehave. Vi ska lave nyt værelse til thea og alberte ska overtage thea's gamle værelse. Så ska vi hvis vejret bliver bedre ha sat legehus op ude i haven. Der ska lægges fliser under osv, også ska det jo vejr behandles.

Vi ska nok også et smut i haunstrup zoo, nu hvor den åbner.

En smut tur til fyn ska vi også, da svigermor har fødselsdag.

Og hvis vejret og tiden er til det, ska vi måske i Legoland. 

Også tror jeg jeg da vist også at den påske er gået.. Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

L&V

Alexander&Lærke skriver:

Er det auqa i silkeborg? Der skal vi vist også snart en tur hen, skulle være så hyggeligt..

Ja det er så.. Det er os mange år siden jeg var der sidst men tænker det ku være hyggeligt for Laura

Anmeld

22. marts 2013

Nemesis

jeps ungerne og jeg har påskeferie. Manden skal arbejde fra mandag og helt til ugen efter - i udlandet.

Så de mindste(2 stk) unger og jeg tager bilen og kører til sydtyskland hvor vi skal besøge nogle venner, der er vi så nogle dage og så kører vi hjem igen.

Den store (18) passer hus og hund.

Det er ikke solferie, men de har da mindst 10 grader der hvor vi skal hen, så lidt forår bliver det da.

Anmeld

22. marts 2013

Clisolka

Nix, jeg skal på arbejde man-ons. Kæresten har Bella hjemme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.