hvilken klapvogn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. marts 2013

L&V

Tranebaer skriver:

Altså de emmaljunga-klapvogne jeg har haft har bestemt ikke været robuste, som andre skriver. De er gået i stykker og har hurtigt hængt til den ene side.

Jeg har også haft en city-et eller andet. Den var ok.

Men jeg har klart været gladest for Mountain Buggy. De er dyre og har store hjul, men de er ekstremt holdbare og kan nemt klappes sammen, og hjulene kan"lægges ned", så de heller ikke fylder.

Det er os det jeg oplever.. Vores gik op i svejsningen her i sommer mens vi have vold travlt så den sagde dunk dunk dunk resten af vejen ARGH Den er stor, klodset, tung at køre med og ja bare über skod.

Hvis jeg gad smide penge efter en ny sku det være teutonia men den er os stor men mega robust

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Tranebaer

Månsson skriver:

Det er os det jeg oplever.. Vores gik op i svejsningen her i sommer mens vi have vold travlt så den sagde dunk dunk dunk resten af vejen ARGH Den er stor, klodset, tung at køre med og ja bare über skod.

Hvis jeg gad smide penge efter en ny sku det være teutonia men den er os stor men mega robust

Det er bare ikke holdbart  Jeg var på tur med bus langt hjemmefra, med emmaljunga tvillingeklapvogn og to små børn - pludselig er stellet ved at knække og den hænger HELT ned i den ene side. Jeg fik transporteret mig hjem ved at hive den modsat med alle mine kræfter samtidig med at jeg gik fremad - det var sidste tur i den vogn. Jeg var fandme lige ved at være strandet med to små børn. Og alle indstillinger til børnenes vægt var i orden.

Men teutonia har jeg også kun hørt godt om. De skulle være meget robuste og kunne klare en del. Det er et mærke jeg selv kunne overveje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.