totalt åndsvagt ? ang. sex og p-piller...men

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

Loggidut

kan fandme ikke rigtig regne den ud....
min cyklus har altså sit helt eget liv....mine p-piller kan ikke forandre på hvordan min cyklus kører...

problemet er...at når jeg stopper på en pakke, går der 3 til 4 dage før jeg får min mens og så er spørgsmålet så...kan man dyrke sikker sex i de døgn...for i den anden ende så har jeg jo så min mens i ca 3-4 døgn mens jeg tager pillerne, og så er der rask væk gået ca 9-12 døgn hvor jeg skal være afholdsmand....og det vil jeg sgu da ikke....vil sgu da nyde min ungdommelighed så lang tid jeg kan...lol....

så hvem ved noget om det....op med fingeren piger....er man beskyttet i de dage op til man skal have sin mens, selv om p-pillepakken er slut?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

bette

hmm har jeg også selv tænkt på.. og har selv dyrket sex selvom p pille pakken var færdig og jeg ventede på mens.. og jeg er aldrig blevet gravid på p piller af den grund..
hmm ja ved det faktisk ikke helt..

Anmeld

17. marts 2008

Helle30

Hvis dine p-piller virker ligesom mine (jeg bruger Cileste) så har de hele 3 funktioner: De hindrer ægløsningen, de gør slimet ilivmoderkanalen tykt og svært gennemtrængeligt for sædceller, og de hindrer et evt. befugtet æg i at sætte sig fast.
Hvis du til start har taget pillerne som foreskrevet, altså på menstruationens første dag, og har fulgt tidsplanen, uanset den plan dine bødninger måtte have, så¨kan jeg ikke se, at pillerne skulle fejle.

Hilsen Helle, som har smidt pillerne igen i håb om en lillebror/søster til Sofie

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

Helle30 skriver:

Hvis dine p-piller virker ligesom mine (jeg bruger Cileste) så har de hele 3 funktioner: De hindrer ægløsningen, de gør slimet ilivmoderkanalen tykt og svært gennemtrængeligt for sædceller, og de hindrer et evt. befugtet æg i at sætte sig fast.
Hvis du til start har taget pillerne som foreskrevet, altså på menstruationens første dag, og har fulgt tidsplanen, uanset den plan dine bødninger måtte have, så¨kan jeg ikke se, at pillerne skulle fejle.

Hilsen Helle, som har smidt pillerne igen i håb om en lillebror/søster til Sofie

det er lige nøjagtigt cilest jeg får...hmmm, vil det så sige at jeg er garanteret hele vejen igennem, for her arbejder vi sørme ikke på flere små søskende...her boller vi bare som kaniner for sjovt...lol...aj det er gas...

Anmeld

17. marts 2008

Helle30

Loggidut skriver:

Helle30 skriver:

det er lige nøjagtigt cilest jeg får...hmmm, vil det så sige at jeg er garanteret hele vejen igennem, for her arbejder vi sørme ikke på flere små søskende...her boller vi bare som kaniner for sjovt...lol...aj det er gas...

Sloggi. Jeg er næsten 100 på, at du er tilstrækkeligt beskyttet, hvis du i øvrigt tager pillerne til tiden, ikke har diarré/kaster op osv.
Men jeg kan da godt forstå, du bliver lidt bekymret. Når man vitterligt ikke ønsker at blive gravid, så kan man forestille sig de vildeste ting gå galt.

Nå, men ellers kan du måske, for at være helt sikker, ringe til din læge i tlf. tiden og spørge. Faktisk kan man også skrive til dem (søg på "din læge") så kan du finde mailadd og bruge funktionen e-mailkonsultation.

Hilsen Helle, som ønsker god fornøjelse i kaninburet:))

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

ja ja kender du sangen om de vilde kaniner...låååål...ingen bure her du!
ja det kunne jeg, men igen nu har jeg brugt de p-piller i hundrede år (ca)og er egentlig aldrig blevet uønsket gravid...så mon ikke du har ret...så jeg tror sgu jeg bare lever mig ind i det, og nyder det totalt...så tak for svarene piger!

Anmeld

17. marts 2008

Mikkelmusen

Loggi, jeg bruger også Cilest. Og det er nøjagtig som du beskriver. Jeg tager den sidste og får mens mandag. Og du kan være helt rolig, de virker hele tiden. Finder lige link til netdoktor. Tjekkede nemlig selv noget om dem igår.

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

hvorfor jeg elsker jer piger?

fordi i bare altid er klar med et svar...og en god hjælp...og jeg går sgu aldrig forkert i byen her...altså...ja hvorfor elsker jeg jer?

SIGER DET IKKE SIG SELV?8D

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.