Å gud hvad gør jeg hjælp søges.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

432 visninger
0 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. marts 2013

Anonym trådstarter

Sagen er den af min datter på 6 år(fra aug 2006) flytte hjem til sin far i sommerne 2010 fordi jeg gik ned med flaget efter jeg føde i dec 2009.

Vi aftalt den gang på sygehuset hun pt skulle bo hos sin far da jeg ikke ønskede kommunen skulle komme og tag hende fra mig eller os.

Vi aftalt pt 1-2 år hos ham sagen er den så af hun i jan sidste år fik godkendt en spical børnehaveklasse på 1 år af kommunen + hende kontaktperson som hun have 20 timer ca om ugen i børnehaven. jeg aftalt så med hende kontaktperson om ikke af hive min datter hjem og bo sidste år men vente til i år.

Men jeg tro desværre ikke de slipper hende nu min eks og hans kæreste og jeg var så dum af vi ikke lave papir på den aftale om hun boede der 1-2-3 år f.eks.

Udover det har jeg forleden sms med min eks og funde ud af de efter sommerferie har planer om hvad for en ny skole hun så skal starte på( godt nok tæt på hvor de bor). men jeg har ikke så meget på det her år været med til møde på skolen og aftaler og jeg har  ikke vist de have planer om den skole efter sommerferien.

Hvad pokker gør jeg nu ved dette.

Udover det ville min datter jo stadig her hjem til mig og bo og hun har jo heletiden vist det kun var for en tid hun skulle bo hos sin far Det bliv hun jo lovet.

Jeg ved ikke hovrdan jeg skal snakke med min eks om det.Hvordan jeg skal starte ud med en samtale om dette vi kan tale om alt næsten men lige det her ved jeg ikke hvordan jeg skal klar den + er lidt bange for han ville brug mine sygdomme imod mig hvis det ender i retten .

Hvis han må dette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.