Iphone 5!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

862 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. marts 2013

bobbles

Kan den anbefales eller ikke?? har både hørt godt men også skidt om den håber i kan hjælpe da jeg nok skal ud og kigge på mobil senere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

mth1987

bobbles skriver:

Kan den anbefales eller ikke?? har både hørt godt men også skidt om den håber i kan hjælpe da jeg nok skal ud og kigge på mobil senere

Jeg har en og den fungere fint

Anmeld

22. marts 2013

bobbles

mth1987 skriver:

Jeg har en og den fungere fint

okay tak :-) min søster har også været rigtig glad for hendes det er dog en S4 hun har. hun har os en i pad den er hun os rigtig glad for.

Anmeld

22. marts 2013

Noneother

Altså personligt ville jeg jo aldrig købe "i"Nogetsomhelst, da jeg synes at det er for dyrt ift. kvaliteten, Der findes mange bedre telefoner du kan få billigere, jeg hader den lukkede appstore, og apple som firma i det hele taget..

-og så synes jeg det er lidt ynkeligt at de ikke engang kan slå galaxy s3 selvom den var ude langt før 5éren.

men.. De enkelte Apple fans jeg kender er fint tilfredse med den. -Dog synes de at den er lidt i den store ende. -og skulle jeg så endelig tvinges ud i at købe sådan en, så ville jeg vente til at 5s kom ud om snart...

Anmeld

22. marts 2013

bobbles

Noneother skriver:

Altså personligt ville jeg jo aldrig købe "i"Nogetsomhelst, da jeg synes at det er for dyrt ift. kvaliteten, Der findes mange bedre telefoner du kan få billigere, jeg hader den lukkede appstore, og apple som firma i det hele taget..

-og så synes jeg det er lidt ynkeligt at de ikke engang kan slå galaxy s3 selvom den var ude langt før 5éren.

men.. De enkelte Apple fans jeg kender er fint tilfredse med den. -Dog synes de at den er lidt i den store ende. -og skulle jeg så endelig tvinges ud i at købe sådan en, så ville jeg vente til at 5s kom ud om snart...

har selv en galaxy S3 men synes den er alt for stor til mig. og har os kigget på mini modellen men der er kamera mp kun på 5 hvor den er på 8 på den her

Anmeld

22. marts 2013

Noneother

bobbles skriver:

har selv en galaxy S3 men synes den er alt for stor til mig. og har os kigget på mini modellen men der er kamera mp kun på 5 hvor den er på 8 på den her

Du skal endelig heller ikke købe minién.. Den kan ikke anbefales. Jeg overvejer osse kraftigt at købe en S3. Har S2 nu.. og den købte jeg fordi S3 var for stor... men ja. 5éren er så osse stor. Tror bare det er noget man må vende sig til. Tror ikke de bliver mindre igen... 

Anmeld

4. september 2013

Britta Andersen

Jeg vil sige at iPhone 5 og Samsung Galaxy 3 er relativ ens i funktionalitet, men Samsung laver generelt lidt større mobiler, som fylder i lommen. 

Og jeg kan ikke anbefale at gå ned i en mini model, af den grund. Så er det bedre fx. at vælge en iPhone 5. 

Havde tidligere end Samsung G S3 selv, men følte simpelthen den var for stor, så denne gang valgte jeg at købe en iPhone 5 via  http://www.humac.dk/produkter/iphone-5

Den har jeg været glad for indtil videre - Lækkert design som man altid får med Apple 

Anmeld

4. september 2013

Kløver

Jeg er glad for min. Havde en brugt 4'er før som så døde og endte derfor med en 5'er da 4eller 4s ikke kunne fås med ønskede hukommelse

Anmeld

4. september 2013

sne190810

Jeg har den, og er fint tilfreds.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.