Har virkelig brug for hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 28.. Sygemeldt pga for mange plukveer og bækkenløsning.
Har haft plukveer de sidste 4-5 uger men den sidste uge er de blevet meget værre og har haft dem de sidste 45 minutter. De er så slemme nu at jeg nærmest ikke føler at jeg kan gå

Har lige været ude at tisse og da jeg så tørre mig er der en lang slim ting på papiret. Er det slimproppen eller fordi jeg havde sex i går aftes??
Skal hente min lille dreng i dp her kl 12 hvor vi skal til Tyskland på weekend hos min far..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

Karina84

Hvis de er så slemme så ville jeg helt sikkert ringe til FG med det samme. Det er ikke meningen at de skal gøre ondt i uge 28!

Håber alt er vel med bebsen 

Anmeld

22. marts 2013

Anonym trådstarter

Karina84 skriver:

Hvis de er så slemme så ville jeg helt sikkert ringe til FG med det samme. Det er ikke meningen at de skal gøre ondt i uge 28!

Håber alt er vel med bebsen 

De kommer jo bare sådan i nogle jag og går væk. 3 minutters tid efter kommer flere jag og går væk?

Er du sikker på at det er fg man skal ringe til?

Anmeld

22. marts 2013

Kay

ja ring til fg og forklar hvordan du har det og så kan de råde og vejlede dig 

Anmeld

22. marts 2013

Karina84

Anonym skriver:

De kommer jo bare sådan i nogle jag og går væk. 3 minutters tid efter kommer flere jag og går væk?

Er du sikker på at det er fg man skal ringe til?

Hmm altså hvis de er så slemme at du ikke kan stå op, så tænker jeg at det lyder ret slemt. Det er jo normalt med plukveer, men du skal jo i princippet ikke rigtig kunne mærke og være voldsomt generet af dem.

Jeg er gravid for 2.gang (termin om 2 uger ca.) og det er først her til sidst at jeg kan mærke mine og at de bidder, så jeg lige skal trække vejret dybt. Hvilket er meget normalt at de tager til her op til fødslen.

Men, vi er jo forskellige og nogen mærker dem meget og andre (som mig) ikke så meget.

Hvis du synes de gør direkte ondt eller niver godt til, så synes jeg du skal ringe, hellere en gang for meget end for lidt. Så vurdere de jo om det er noget de vil tjekke, evt. køre en strimmel for at tjekke baby.

Anmeld

22. marts 2013

Kay

ja ring til fg og forklar hvordan du har det og så kan de råde og vejlede dig 

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes helt sikkert du ska blive tjekket! Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

simone_jacobsen

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 28.. Sygemeldt pga for mange plukveer og bækkenløsning.
Har haft plukveer de sidste 4-5 uger men den sidste uge er de blevet meget værre og har haft dem de sidste 45 minutter. De er så slemme nu at jeg nærmest ikke føler at jeg kan gå

Har lige været ude at tisse og da jeg så tørre mig er der en lang slim ting på papiret. Er det slimproppen eller fordi jeg havde sex i går aftes??
Skal hente min lille dreng i dp her kl 12 hvor vi skal til Tyskland på weekend hos min far..

Som de andre siger, ring til fødegangen!!!

Så krydser jeg hvad jeg kan og håber, at det bare en kroppen der driller lidt. Ser frem til en update!

Anmeld

22. marts 2013

khaleesi

Sørg for at få det undersøgt inden du tager på weekend i tyskland! 

Anmeld

22. marts 2013

Malonde1985

Hellere ringe til fødegangen 1 gang for meget, end 1 gang for lidt!! Lyder ikke rart for dig, så ring for en sikkerheds skyld, så du bedre kan slappe af og nyde weekenden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.