Eksperthjælp: Hej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
0 svar
0 synes godt om
22. marts 2013

Rikke Nielsen

"Hej "

Hej Rikke, jeg er ikke sikker på om det er dig jeg skal skrive til, men nu prøver jeg!
jeg stoppede FAST på mine p-piller lørdag d. 9 februrar 2013, og fik min menstruation som forventet torsdag d. 14 februar 2013.
Nu er jeg i tvivl om jeg er blevet gravid, da jeg ikke er startet på mine p-piller igen, (med vilje).
Jeg har læst at kroppen bare skal "vænne" sig til ikke at blive styret af hormoner mere, og at man sagtens kan få falske tegn, pga, dét.
Jeg har oplevet en svag morgenkvalme, irriterede brysvorter, meget udflåd, kløe ved underlivet (allernederst på maven), kvalme når jeg ryger cigaretter, og slemme humørsvingninger, igår aftes fik jeg utrolig meget krampe i lænden, og det var næsten ikke til at holde ud.
Jeg tog en graviditets test søndag d. 17 marts, som viste negativ.
Jeg føler mig bare gravid, er det muligt at jeg kan være det? Og at det måske bare ikke kan ses på en test endnu?
Tak på forhånd! :-)

Rikkes svar

Hej

Hvis du er blevet gravid, så bør du kunne få en positiv graviditetstest 1. dag efter udeblevet menstruation.

De test der i dag er på markedet er ret sikre, så er testen negativ er du ikke gravid. Men du skal som sagt være 1. dag over forventede menstruation.

Held og lykke med det hele.

Med venlig hilsen

Rikke Nielsen

Professionelle og personlige ultra- lydscanninger af gravide i både 2D og 3D/4D.

Se Rikkes hjemmeside: Scanningsklinikken.dk

Anmeld

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.