Hvad gør jeg med mit hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilen frisure klæder mig bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.596 visninger
9 svar
2 synes godt om
22. marts 2013

Lunae

Der skal ske noget! Jeg er gravid og farver derfor ikke hår mere, men synes virkelig at jeg ser en smule trist ud for tiden - virkelig kedeligt hår! Hvad skal der ske med mig? Hvilket pandehår klæder mig bedst? Er det dumt at få kort pandehår, når man er gravid?

Undskylder billederne, men jeg er virkelig bare ikke fotogen!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. marts 2013

wamse

Jeg synes helt klart kort pandehår

Anmeld

22. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Helt klart kort pandehår!! Vh stine

Anmeld

22. marts 2013

StudPsyk

Lunae skriver:

Der skal ske noget! Jeg er gravid og farver derfor ikke hår mere, men synes virkelig at jeg ser en smule trist ud for tiden - virkelig kedeligt hår! Hvad skal der ske med mig? Hvilket pandehår klæder mig bedst? Er det dumt at få kort pandehår, når man er gravid?

Det kommer an på hvor hurtigt dit hår vokser, og om du orker holde det. Jeg har fået kort pandehår - IGEN! Og mit hår vokser så hurtigt, at det skal klippes efter max et par uger, så ender bare med at sætte det op hver dag.

Anmeld

22. marts 2013

Lunae

Janne T. skriver:

Det kommer an på hvor hurtigt dit hår vokser, og om du orker holde det. Jeg har fået kort pandehår - IGEN! Og mit hår vokser så hurtigt, at det skal klippes efter max et par uger, så ender bare med at sætte det op hver dag.

Mit hår vokser ret langsomt og plejer at kunne nøjes med at få det klippet én gang om måneden! Jeg er bare bange for at jeg ikke magter at have noget ned i hovedet, men fandt nemlig selv lige billedet med pandehår og synes faktisk det gav mig en pæn ansigtsform!?

Anmeld

22. marts 2013

StudPsyk

Lunae skriver:

Mit hår vokser ret langsomt og plejer at kunne nøjes med at få det klippet én gang om måneden! Jeg er bare bange for at jeg ikke magter at have noget ned i hovedet, men fandt nemlig selv lige billedet med pandehår og synes faktisk det gav mig en pæn ansigtsform!?

Det er super pænt til dig!

Anmeld

22. marts 2013

khaleesi

Lunae skriver:

Jeg synes du skal have langt pandehår. Fordi du ser mere frisk og imødekommende ud med det.

Jeg synes pandehår giver dig et sammentrukket ansigt. 

Anmeld

22. marts 2013

esioul

Lunae skriver:

kort

Anmeld

22. marts 2013

Malonde1985

jeg har stemt på kort pandehår  Det klæder dig bedst 

Anmeld

22. marts 2013

HeidiØ

Lunae skriver:

Kort. Det er super flot .. ville ønske jeg selv kunne det, men jeg har sådan nogle bitte små grimme baby krøller, så det ville se mega fjollet ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.