Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Godaften Jeg skal lave en fodboldkage til min fætter ( som i nok har læst før)Har i dag været ved at bage Dot's berømte chokolade kage i dag. Nu ved jeg så ikke hvad der skal i. Det bliver kun et lag ! Håber i vil stemme?!?!?
Godaften Jeg skal lave en fodboldkage til min fætter ( som i nok har læst før)Har i dag været ved at bage Dot's berømte chokolade kage i dag. Nu ved jeg så ikke hvad der skal i. Det bliver kun et lag ! Håber i vil stemme?!?!?
Jeg har stemt hindbær tror altså det andet chokolade mousse bliver for vammel, når det os er chokoladebunde.
Ellers så ville jeg lave appelsin mousse.ananas mousse.
Eller blåbær mousse
engodmor skriver: Jeg har stemt hindbær tror altså det andet chokolade mousse bliver for vammel, når det os er chokoladebunde. Ellers så ville jeg lave appelsin mousse.ananas mousse. Eller blåbær mousse
Jeg syntes ikke det er for vammelt med meget chokolade, men jeg elsker også chokolade
Har stemt på rutebilscremen for det smager jo bare så godt
Kia2013 skriver: Jeg syntes ikke det er for vammelt med meget chokolade, men jeg elsker også chokolade Har stemt på rutebilscremen for det smager jo bare så godt
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
Jeg har stemt hindbær, da jeg ved, det er godt til den kage
Men jeg har ofte lavet den med en hvid chokoladecreme, og det er også et hit
Dot D skriver: MåMaJeg har stemt hindbær, da jeg ved, det er godt til den kage Men jeg har ofte lavet den med en hvid chokoladecreme, og det er også et hit
MåMaJeg har stemt hindbær, da jeg ved, det er godt til den kage
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128