Hjælp mig sunde Ladiiiies!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

Isabella2010

Helloo de damer..

Ja, hvor er det lige man starter  

Jeg har længe gået med uregelmessig menstruation, og har gemmen de sidste 6 måneder været til både læge og gynekolog, og først nu, har de fundet frem til hvad jeg "fejler" ..

Jeg harsimpelthen fået konstateret PCO .

Da jeg var gravid med min datter, for 2 år siden, tog jeg 26 kg på under graviditeten..

Og det sidder der sørme stadig, men KUN på maven  

hvor mange mennesker der spørg mig om ikke jeg er gravid, er der ikke tal på.

Mit spørgsmål til jer, er så at jeg er typen der er lidt for glad for søde sager i løbet af dagen, Men hvad kan jeg spise som alternativ?

Det jo ikke ret smart at spise alt det usunde med PSO i forhold til blodsukker osv.. men Jeg "mangler" ligesom de der små måltider..

Er der nogle der har nogle LETTE og LÆKRE imput til hvad jeg kunne spise?

Håber virkelig at der er nogle der har nogle ideer..

KNUUUUUS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Wik

Hejsa

Tit hvis man spiser meget sukker mellem måltiderne falder ens blodsukker en times tid efter, også bliver man endnu mere sulten end man var før, derfor spiser man mere ;( Endnu et minus ved det.

Men som mellem måltider, spiser jeg riskiks, mandler, rosiner, musli bare, gulerødder, sprøde æbler, pære, bananer, og melon.

Jeg spiser enormt meget (siger de fleste) men er normal vægtig, men tror det handler meget om at holde sit stofskifte og sit blodsukker i skak, så man ikke bliver pludselig sulten og tager dumme valg, at man spiser sundt, samt undgår light produkter. 

Hvis man skal have sødt er det bedst efter man har soist rigtigt, for så falder dit blodsukker ikke nær så meget, plus man ikke spiser sig mæt for det er man allerede  

Hvis du gerne vil tabe dig, så spis efter din blodtype, eller gå på en minus: mælk, hvid mel og sukker kur. De to kan sikre man ikke er sulten og vægt tab  

Held og lykke både med PCO og de ekstra kilo 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.