MorTilMalucca skriver:
Hvor jeg kender det og nøj hvor jeg følte overhældet inden om, især af folk med termin EFTER mig - nøj hvor uretfærdigt 
Jeg lavede egentlig ikke så meget den sidste uge op til, var i ikea og bilka og havde en masse kontroller på sygehuset - og gik en hel masse kan jeg huske - og så var det pisse koldt!
Og det gav en hel masse plukveer (det skal lige siges det var første gang i graviditeten at jeg mærkede mine plukveer) - ved ikke om alle de gåture hjalp på det men jeg fødte dagen før termin som første gangs 
Jeg synes ventetiden er lang, når min datter er afleveret i dagpleje. Der er det værst. Når jeg er alene med stilheden og rastløsheden.

jeg har prøvet en masse ting for at sætte fut i det hele (ikke at jeg tror det hjælper) men fordi at kedsomheden er voldsom..

jeg prøver at slappe af og hygge mig med film, men kan bare ikke rigtigt koncentrere mig. Det er også så møgkoldt derude nu pga alt det sne, synes bare slet ikke det er vejr til at gå i, men jeg har da prøvet, især når jeg har haft mange plukveer. Men de går desværre bare i sig selv.

ØV! Måske han slet ikke har tænkt sig at komme!

Anmeld