SSF og fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
5 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.

Kom lige til at tænke på, hvis man får konstateret SSF, og man skal føde med det samme, skal det så være KS eller må man også gerne føde normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Kløver

Hvis man kan må man godt føde normalt, så bliver man sat igang, kommer an på mor og barn, jeg blev sat igang 35+1 med stikpiller, og dagen efter med ve-drop, tid sidst kunne de ikke strække den længere og havde i 1/2 døgn skiftevis snakket K's og alm fødsel. Efter 2 døgn fødte jeg via akut ks 35+3

Ved min datter måtte jeg ikke blive sat igang, og havde tid til pks, men fik ssf dog ikke så slemt som første gang, men måtte føde via et akut planlagt ks 37+6

Anmeld

21. marts 2013

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Hej piger.

Kom lige til at tænke på, hvis man får konstateret SSF, og man skal føde med det samme, skal det så være KS eller må man også gerne føde normalt?

Jeg fødte for 14 dage siden, blev sat i gang pga slem svangerskabsforgiftning - 36+5 med stikpille - fødte dagen efter..

Jeg havde en fin fødsel - fik epi, men undgik ve-drop da kroppen selv klarede veerne..

Jeg var dog informeret om at det kunne ende i KS ved problemer..

Anmeld

21. marts 2013

Lene Unik

Det kommer an på hvordan mor har det. Tit handler det om de kan styre blodtrykket. Jeg ved Simon anbefalet kejsersnit da der var stor risiko for det ville ende med det alligevel. Mor og barn kan også have det så dårligt at derikke er tid til at vente på at fødslen sættes i gang. Er det meget tidligt tror jeg også oftere det er kejsersnit.

Anmeld

21. marts 2013

lenemor77

Anonym skriver:

Hej piger.

I mit tilfælde kunne vi ikke vente på en igangsættelse. Min datter var stærkt påvirket, og alle mine blodprøver blev dårligere og dårligere... Så det skulle gå lidt tjept. Jeg fødte i uge 32.

Anmeld

21. marts 2013

Livsmor

Det afhænger af hvordan i begge to har det, om den lille ville kunne klare en evt stresset fødsel.

Personligt endte det i AKS i uge 31+5 da min SSF udviklede sig til Helpp og det gik meget hurtigt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.