er der nogen der har nogen forslag til hvad man evt kunne skrive i et kort til børnehaven?

mine børn skal starte i sfo, og min dreng har haft en del vanskeligheder da han er letter mental raterderet, men de har været fantaskiske til at tage vare på ham ( han har gået i en anden børne have hvor han bare gik og sad for sig selv og adrig var rigtig glad) taget tid til at lærer ham at kende, så de har kunne stille lidt kræv til ham(som regl nå man stiller kræv til ham gå han i baglås og vil ingen ting) og hvis jeg har fortalt dem hvordan man tackler ham har de hørt efter og brugt den måde, de har haft sat støtte pædagog på ham og gjordt sådan så hun også følger med i sfo ind til sommer. de har hjulpet os hver gang vi har haft problemer med at få hjælp af kommunen til ham osv de har bare gjordt så mange ting. og derfor ville jeg godt skrive et kort omkring hvor glade vi har været for samarbejdet.

vi har tænkt os at købe en buket blomster og evt en æske chokolade, kom evt med ideer hvis i har noget andet.
det skal lige sige at jeg også har været i praktik der og arbejdet som vikar.
Anmeld