hvad kan man skrive i afslutnings kort til børehave???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.788 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

helle85

er der nogen der har nogen forslag til hvad man evt kunne skrive i et kort til børnehaven?

mine børn skal starte i sfo, og min dreng har haft en del vanskeligheder da han er letter mental raterderet, men de har været fantaskiske til at tage vare på ham ( han har gået i en anden børne have hvor han bare gik og sad for sig selv og adrig var rigtig glad) taget tid til at lærer ham at kende, så de har kunne stille lidt kræv til ham(som regl nå man stiller kræv til ham gå han i baglås og vil ingen ting) og hvis jeg har fortalt dem hvordan man tackler ham har de hørt efter og brugt den måde, de har haft sat støtte pædagog på ham og gjordt sådan så hun også følger med i sfo ind til sommer. de har hjulpet os hver gang vi har haft problemer med at få hjælp af kommunen til ham osv de har bare gjordt så mange ting. og derfor ville jeg godt skrive et kort omkring hvor glade vi har været for samarbejdet. vi har tænkt os at købe en buket blomster og evt en æske chokolade, kom evt med ideer hvis i har noget andet.

det skal lige sige at jeg også har været i praktik der og arbejdet som vikar.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

helle85

opper den lige da der sikkeret er nogen der ude som kan give noget inspiration omkring hvad man kan skrive

Anmeld

21. marts 2013

Malene84

Jamen er det så ikke bare at få fomuleret alt det du skriver ned i et Tak med begrundelse. Og så lidt om hvor meget I sætter pris på alt det de har gjort for jeres søn. 

Mine sønner stopper i vuggestue i morgen - og jeg har skrevet en hel A4 og kan blive ved og ved med at skrive  jeg har så meget at takke dem for, og jeg kommer til at TUDE i morgen... hehe

Anmeld

22. marts 2013

helle85

Malene84 skriver:

Jamen er det så ikke bare at få fomuleret alt det du skriver ned i et Tak med begrundelse. Og så lidt om hvor meget I sætter pris på alt det de har gjort for jeres søn. 

Mine sønner stopper i vuggestue i morgen - og jeg har skrevet en hel A4 og kan blive ved og ved med at skrive  jeg har så meget at takke dem for, og jeg kommer til at TUDE i morgen... hehe

tak for svar

jeg er ikke så god til at formulere mig på skrift så derfor syntes jeg det er ligt svært også havede jeg håbet at det kunne fylde et kort, da jeg syntes et a4 ark er rimligt langt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.