Anonym skriver:
jeg har lige gået til to kontrol med fjorten dages mellemrum hos lægen med fine urin prøver. første gang var der hvideblodlegemer i men ikke anden gang. men det vidst heller ikke alarmerende.
i sidste uge var mit blodtryk på 135/85. og lægen sagde det var okay..
jeg har ikke knaldhamrende ondt som migræne og heller ikke hele tiden. det kommer sådan i perioder foran i hovedet ved øjnene i 5minutters tid af gangen og holder pause og kommer igen også kommer det ikke en time eller to også kommer det igen..
Min svangerskabsforgiftning kom og gik ... nogen gange var mine urin prøver fine, andre gange helt alarmerende...
Blodtrykket kunne også godt svinge, og særligt når jeg var hos lægen, så var det fint.. men derhjemme var det tårnhøjt...
Det kan være et højt blodtryk der giver dig hovedpinen.. netop måske også derfor den kommer og går..
Jeg købte et BT apparat til at have hjemme og målte 3 gange om dagen... mit var så også 120/190 igennem den sidste uge af graviditeten...
sf kan jo komme fra dag til dag.. derfor jeg synes, det er vigtigt, at du får det undersøgt i dag....
Anmeld