Nogen der har forstand på fisk?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
8 svar
3 synes godt om
21. marts 2013

annec

Min søn har fået fisk. Gubbier, men vi skal på en lille ferie til Tyskland, tager afsted Fredag og kommer hjem søndag.
Min kæreste sagde at man kan få noget mad som man kan tage ned i vandet, så det holder et par dage? Nogen der ved noget om det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

AnonymMor

annec skriver:

Min søn har fået fisk. Gubbier, men vi skal på en lille ferie til Tyskland, tager afsted Fredag og kommer hjem søndag.
Min kæreste sagde at man kan få noget mad som man kan tage ned i vandet, så det holder et par dage? Nogen der ved noget om det?

ja du kan gå ned til dyrhandleren og købe nogle weekendpiller som du smider i vandet og de holder gerne de der 3-4 dage ca dem giver vi gerne vores når vi tager på weekend

Anmeld

21. marts 2013

LilleChelle

annec skriver:

Vi har en del forskellige fisk herhjemme - så ja, jeg har da en smule forstand på det. 

Man kan få weekend og ferie blokke til fiskene. 

- http://www.maxizoo.dk/fisk/feriefoder.html 
^du kan se dem på dette link, og i skal selvfølgelig bare have den til 3 dage. 

Anmeld

21. marts 2013

annec

LilleChelle skriver:

Vi har en del forskellige fisk herhjemme - så ja, jeg har da en smule forstand på det. 

Man kan få weekend og ferie blokke til fiskene. 

- http://www.maxizoo.dk/fisk/feriefoder.html 
^du kan se dem på dette link, og i skal selvfølgelig bare have den til 3 dage. 

Super :-) tak for svar

Anmeld

28. marts 2013

optimistmor

afhængig af antal fisk slf. vil jeg fraråde de billige, dem der ligner kalk da de har det med at overfodre. man kan købe nogle brune i en æske som skulle være bedre;-) de ligner forvksede kaninpiller næsten... disse skulle holde til ca 10fisk på 2-3dage pr stk... der er i alt 10 i denne pakning jeg kender til

Anmeld

29. marts 2013

LMX

Det er altså ikke nødvendigt... Du skal alligevel kun fodre dine fisk max hver 2. dag..

Anmeld

29. marts 2013

Christina74

De kan sagtens undvære mad i 2-3 dage :-)

Anmeld

29. marts 2013

annec

LMX skriver:

Det er altså ikke nødvendigt... Du skal alligevel kun fodre dine fisk max hver 2. dag..

Nede i dyrhandleren sagde de 2 gange om dagen!?
Og vi købte weekend tabletter der holder 2-3 dage

Anmeld

29. marts 2013

LMX

annec skriver:

Nede i dyrhandleren sagde de 2 gange om dagen!?
Og vi købte weekend tabletter der holder 2-3 dage

Vi har altid fået at vide max hver anden dag da det ellers forurener vandet og danner alger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.