Bløder efter sex (22 uger henne)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej alle gravide eller tidligere gravide.. 

Sagen er den, at jeg tidligere har blødt efter at have sex med min kæreste, men på det sidste har vi holdt os fra hinanden - det er squ da svært, når man har lyst til hinanden.. 

Jeg har tidligere i  min graviditet blødt, og har været til scanning på sygehuset, hvor det viste sig at jeg havde streptokokker B - er blvet behandlet, og det hele er fint nu.. 

Så har til morges havde vi sex, og blødte lidt bagefter.. Er der nogle der har døjet med at bløde efter sex?

Tænker at jeg måske er blevet så sart, at han er for stor..

(beklager detajlerne, men håber der er nogle der vil give sig tid til at svare)

Kram den lidt nervøse!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Team Putte

Anonym skriver:

Sagen er den, at jeg tidligere har blødt efter at have sex med min kæreste, men på det sidste har vi holdt os fra hinanden - det er squ da svært, når man har lyst til hinanden.. 

Jeg har tidligere i  min graviditet blødt, og har været til scanning på sygehuset, hvor det viste sig at jeg havde streptokokker B - er blvet behandlet, og det hele er fint nu.. 

Så har til morges havde vi sex, og blødte lidt bagefter.. Er der nogle der har døjet med at bløde efter sex?

Kram den lidt nervøse!  

Det kan ske man bløder lidt efter sex.. Slimhinderne er jo blevet mere sarte + han kan ramme livmoderhalsen.. Er det kun lidt er der intet at være nervøs for

Anmeld

21. marts 2013

MF<3

Anonym skriver:

Kram den lidt nervøse!  

Jeg bløder også efter sex, det er meget normalt da man får mere blod i kroppen, så de små blodkar kan sagtens sprænges, ligesom hvis du får næseblod. hvis du synes det er meget og det gør dig nervøs så prøv at tal med din læge eller jordemoder om det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.