hjælp til bryst kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.541 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. marts 2013

bobbles

hvordan laver man lige sådan en? kunne rigtig godt tænke mig at lave sådan en kage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Miss-86

Følger lige med

Kunne være sjovt, at lave sådan en til kæresten en dag.

Anmeld

21. marts 2013

Nemesis

Jeg bagte en bradepande kage som jeg skar ud. Dvs skar talje osv, efter den havde stået og samlet sig med fyld i (som en lagkage)

Så forede jeg nogle små skåle med vitawrap og puttede kage og fyld rester ned også lagvis sluttede med kage og lod det stå til det havde sat sig. Vendte dem ud og satte dem på kagen. der skal være lidt mere afstand end man lige tror, for den skal også smøres op og så overtrækkes. Det tager alt sammen lidt ad mellemrummet.

Derefter er det jo at pynte den som man vil, med eller uden bh osv :-D

Det vigtigste er at de skåle man bruger ti brysterne passer ved siden af hinanden ovenpå kagen.

Jeg ved at der er mange der bruger en hjerteform og så er buerne i hjerterne brysterne.

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Nemesis skriver:

Jeg bagte en bradepande kage som jeg skar ud. Dvs skar talje osv, efter den havde stået og samlet sig med fyld i (som en lagkage)

Så forede jeg nogle små skåle med vitawrap og puttede kage og fyld rester ned også lagvis sluttede med kage og lod det stå til det havde sat sig. Vendte dem ud og satte dem på kagen. der skal være lidt mere afstand end man lige tror, for den skal også smøres op og så overtrækkes. Det tager alt sammen lidt ad mellemrummet.

Derefter er det jo at pynte den som man vil, med eller uden bh osv :-D

Det vigtigste er at de skåle man bruger ti brysterne passer ved siden af hinanden ovenpå kagen.

Jeg ved at der er mange der bruger en hjerteform og så er buerne i hjerterne brysterne.

Kan man ikke lave selve kagen som brysterne? Jeg ville nemlig ikke lave noget under brysterne

Anmeld

21. marts 2013

Nemesis

Miss-86 skriver:

Kan man ikke lave selve kagen som brysterne? Jeg ville nemlig ikke lave noget under brysterne

jo det kan du godt, så er det bare kun skålemetoden du skal bruge. Altså lave kagen i 2 ens skåle..men tror det bliver svært at få nok kage i det. (selvfølgelig alt efter hvor mange du skal lave til)

Men ellers 2 skåle med kage, vippes ud på et fad. Smøres op og overdækkes og pyntes.

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Nemesis skriver:

jo det kan du godt, så er det bare kun skålemetoden du skal bruge. Altså lave kagen i 2 ens skåle..men tror det bliver svært at få nok kage i det. (selvfølgelig alt efter hvor mange du skal lave til)

Men ellers 2 skåle med kage, vippes ud på et fad. Smøres op og overdækkes og pyntes.

Okay, hvad er det du mener blir svært? (Skæres ud i PAP)

Anmeld

21. marts 2013

Nemesis

Miss-86 skriver:

Okay, hvad er det du mener blir svært? (Skæres ud i PAP)

heheh skal prøve :-)

Når du skal have kage til fx 10 personer i en brystkage og det kun er brysterne du vil lave så skal du jo lave nogle ordentlig meloner førend der er kage nok :-)

men har du 2 ens store skåle til det og et fad de passer på også så er det jo med at gå i gang.

Anmeld

21. marts 2013

Miss-86

Nemesis skriver:

heheh skal prøve :-)

Når du skal have kage til fx 10 personer i en brystkage og det kun er brysterne du vil lave så skal du jo lave nogle ordentlig meloner førend der er kage nok :-)

men har du 2 ens store skåle til det og et fad de passer på også så er det jo med at gå i gang.

Årh, sådan

Havde bare tænkt, jeg ville lave en lille en, til min kæreste

Anmeld

21. marts 2013

Nemesis

Miss-86 skriver:

Årh, sådan

Havde bare tænkt, jeg ville lave en lille en, til min kæreste

ahh :-) ja så er det jo ikke det store problem :-D

Anmeld

24. marts 2013

Miss-86

Nemesis skriver:

ahh :-) ja så er det jo ikke det store problem :-D

nej, det er det nemlig ik'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.