Åååååårh nej !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

898 visninger
11 svar
8 synes godt om
21. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej med jer. 

Sagen er den at jeg er på P-piller. jeg har ikke glemt en eneste pille i denne måned. Jeg stopper altid på en søndag og får altid mens om onsdagen.. Men hvor bliver den af??? Der er ingen tegn på at den er på vej. Det stikker meget mildt i højre side. For 1,5 uge siden havde jeg meget ondt i underlivet, nærmest så jeg ikke kunne gå! Det varede et døgn.

Endnu et barn ville være velkommen, men min kæreste ville blive stik tosset .. Vores yngste er 2,5 år og jeg er 22 ... Han er 28....

åh nej. Frygter det "værste" ...

det skal lige siges at jeg ikke er i en stresset oeriode....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

Miss-86

Ej, ro på
Det kan jo være at den for en gangs skyld er lidt forsinket..

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Miss-86 skriver:

Ej, ro på
Det kan jo være at den for en gangs skyld er lidt forsinket..

Håber jeg

Anmeld

21. marts 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Sagen er den at jeg er på P-piller. jeg har ikke glemt en eneste pille i denne måned. Jeg stopper altid på en søndag og får altid mens om onsdagen.. Men hvor bliver den af??? Der er ingen tegn på at den er på vej. Det stikker meget mildt i højre side. For 1,5 uge siden havde jeg meget ondt i underlivet, nærmest så jeg ikke kunne gå! Det varede et døgn.

Endnu et barn ville være velkommen, men min kæreste ville blive stik tosset .. Vores yngste er 2,5 år og jeg er 22 ... Han er 28....

prøv at teste.. det ville kunne give dig et konkret svar det kan jo være at den bare er forsinket lidt eller du måske bare springer en mdr over, det kan jo godt ske på p-piller

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

prøv at teste.. det ville kunne give dig et konkret svar det kan jo være at den bare er forsinket lidt eller du måske bare springer en mdr over, det kan jo godt ske på p-piller

Jeg har lige købt teste . Må teste når jeg kommer hjem fra job

Anmeld

21. marts 2013

AnonymMor

Anonym skriver:

Jeg har lige købt teste . Må teste når jeg kommer hjem fra job

godt håber du får det resultat du gerne vil have

Anmeld

21. marts 2013

gædde/gitte

Anonym skriver:

Hej med jer. 

Kroppen kan godt udsætte mens hvis du har været syg, skiftet p-piller eller sprunget mens over sidste gang

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

gædde/gitte skriver:

Kroppen kan godt udsætte mens hvis du har været syg, skiftet p-piller eller sprunget mens over sidste gang

Jeg har hverken været syg eller skiftet pille mærke. Jeg har aldrig sprunget en mens over og mens er altid kommet onsdag morgen ... Nu har jeg heldigvis snart fri. 

Anmeld

21. marts 2013

4xGreve

Det lyder meget som minførste graviditet med den ældste 

For at du får det svar ud af testen som du håber!

Anmeld

21. marts 2013

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Det lyder meget som minførste graviditet med den ældste 

For at du får det svar ud af testen som du håber!

Så er testen da taget... Så nu venter jeg svar ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.