Allergi over for myg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.414 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Strack

Halløjsa...

Min datter på 3 ½ har nu 2 år i træk til Sankt hans fået et mygstik der hæver vildt op, men syntes det er underligt det kun er sket 2 gange om med præcis 1 år imellem... findes der en særlig farlig sankt hans myg *GG*

er der andre der har børn med allergi overfor mygstik ?? oplever i hævelser hver gang eller kun nogen gange ??

sætter lige et par billeder ind så i kan se min stakkels pige...

det med øjet er fra sidste år, foden er fra i år...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Mira0911

Det ser jo vildt ud.. Kan man ikke få noget imod det ? Eller skal det bare gå væk af sig selv? 

Anmeld

24. juni 2009

Leneur

Jeg er også allergisk overfor myggestik men heller ikke alle jeg hæver voldsomt op ad. der findes noget høfebermedicin i håndkøb som gør at det ikke hæver mere op men spørg på apoteket. Ellers smører jeg med aloe vera og bliver ved og ved og ved...  samtidig med at jeg også lægger noget koldt på, feks en pose frosne ærter eller andet. så plejer det nemlig kun at være slemt den første dag.
Håber din datters hævelse og kløe snart falder.

Anmeld

24. juni 2009

st

Hej.

Billederne kunne være af mig. :-)

Men jeg ville have svaret ligesom Lene. Det var også hvad der hjalp/hjælper mig. Det er heller ikke alle jeg svulmer op af, så jeg kan ikke give dig et reelt svar på om det er en særlig slags myg, eller om det bare er uheldigt.

st, som håber din datter kan se ud af øjet igen.

Anmeld

24. juni 2009

Cris

Ok ja, min nevø har haft det sådan siden han var ca 1 år til han var måske 5 eller 6. Og han blev altid stukket på ansigtet! Nogle gange to eller tre gange og han så virkeligt som Mike Tyson efter en tur på ringen!!!!! Det var så syndt at ham på den måde, men de sagde, at der var ikke så meget at lave med det. Og så forsvand det en dag. Efter han er blevet ca 6 år var det ikke så slemt længere. Måske sker der det samme for din lille pige, stakkels!

Anmeld

24. juni 2009

A.

jeg er selv allergisk over myg,bi og alt andet som stikker..ja det hæver altid rigtigt meget man skal nemlig passe på hvis man blev stukket ved halsen,munden og øjne...årøv give hende noget antihistamin..jeg hat altid nogen piller fraq lægen i tilfælde hvis jeg bliver stukke af en bi for så er det afsted på sygehuset med mig..synes at i burde undersøge det hvis hun har også allergi for noget andet

Anmeld

25. juni 2009

Strack

Tak for svar allesammen

hun har været til lægen og han sagde vi bare kunne gi hende nogen allergipiller når hun bliver stukket....

og hun kan godt se igen billedet med øjet er fra sidste år *S*

vi spurgte lægen ang allergitest men det mente han ik hun behøvede at få... men da min søn er allergisk over for mange ting kunne jeg egentlig godt tænke mig hun blev testet.

Anmeld

25. juni 2009

Moar'en

Jeg er også allergisk over for myg, men det er først kommet da jeg er blevet ældre (de sidste 5-6 år) Jeg hæver også om, men for mig er det også nok at tage 1 allergi pille,så falder hævelsen ret hurtigt efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.