Børnetøj med "høj" hals?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

754 visninger
8 svar
1 synes godt om
21. marts 2013

StudPsyk

Anbefal gerne (billige) mærker. Jeg er ikke meget for mærkevarer, må jeg hellere starte med at sige :-) Men søger et mærke tøj, hvor halsen ikke er så dyb. Fx bruger vi meget name it bodies, men er lidt træt af, at de har sådan en dyb udskæring, så Rose bliver kold ved halsen. Det samme med mange bluser.. Hvad kan i anbefale, hvor de ikke bliver bare ved brystet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

2babygirls

Janne T. skriver:

Anbefal gerne (billige) mærker. Jeg er ikke meget for mærkevarer, må jeg hellere starte med at sige :-) Men søger et mærke tøj, hvor halsen ikke er så dyb. Fx bruger vi meget name it bodies, men er lidt træt af, at de har sådan en dyb udskæring, så Rose bliver kold ved halsen. Det samme med mange bluser.. Hvad kan i anbefale, hvor de ikke bliver bare ved brystet?

HM basic synes jeg ikke er slem ved halsen

Anmeld

21. marts 2013

modesty

Janne T. skriver:

Hmm, ja, det er så et dyrt mærke, men Moonkids har bodyer med meget høj hals. Måske du kan finde nogle brugt?

http://www.moonkids.com/baby-girl-0-2-years/bodysuits-1

Joha har også en del modeller med høj hals, og de er noget billigere:

http://www.kids-world.dk/index.php?cPath=578

Anmeld

21. marts 2013

Koen.

Bilka og Friends(coops mærke) bruge vi til liam og der synes jeg ikke vi har det problem

Anmeld

1. april 2013

Loo2

Der findes uhyggeligt mange webshop som tilbyder   billigt børnetøj og  billig babytøj - Når man udkig efter en webshop som netop sælger varene via nette, synes jeg man skal kigge efter om de har en troværdighed f.eks e-mærket eller trustpilot. 

Held og lykke med finde den rette webshop at handle hos.

Anmeld

1. april 2013

Loo2

1. april 2013

Fenja09

Janne T. skriver:

Jeg har ofte det samme problem med Alberte, men jeg tænker måske at det skyldes de er længere end de er brede? Min datter er i hvert fald lang og passer gerne bodyerne i bredden, men så stumper de i armene og hiver nedad ved halsen. Ved selvfølgelig ikke om det er det samme du oplever med Rose.

Jeg fandt en body på nedenstående link, hvor der er høj hals. De er lige pt. sat 100 kr ned.

http://www.filabel.dk/shop/Piget%C3%B8j/Pige+Bodystockings/pr-JANUS-12580.aspx

/Fenja

Anmeld

2. april 2013

alonso

Jeg har bodyer og bluser fra Tankestrejf, de er rimelig høje i halsen. Og alt deres baby og børnetøj er sat ned med 50% så det er rimelig billigt.

Anmeld

2. april 2013

Maja88

Pippi rib bodyer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.