pangasius filet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.876 visninger
6 svar
2 synes godt om
21. marts 2013

debbie19

jeg fandt lige en pakke i fryseren. har aldrig prøved at lave det og er derfor i tvivl.

kan man panere dem så det bliver lidt ala fiskefilet? 

Og spise hjemmelaved pommes til eller smager det ikke godt sammen,

hjælp mig piger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. marts 2013

tarkoflen

Det kan du sagtens, de skal bare have lidt længere

Ellers kan du lave fish & chips, altså i en dej og så friturestegt

Anmeld

21. marts 2013

Mamalou

Nu vil jeg ikke være en party killer, men jeg vil aldrig sætte mine tænder i den slags fisk. De bliver opdrættet i østen, og er alt ædende hvilket betyder at de får alverdens (klamme) ting at spise, hvilket også forklarer den billige pris. 

Prøv eventuel Google. 

Måske ikke den bedste appetitvækker, men jeg synes jeg ville fortælle det så du ved hvad du serverer i aften

vh. Louise

Anmeld

21. marts 2013

Victoria2013

Mamalou skriver:

Nu vil jeg ikke være en party killer, men jeg vil aldrig sætte mine tænder i den slags fisk. De bliver opdrættet i østen, og er alt ædende hvilket betyder at de får alverdens (klamme) ting at spise, hvilket også forklarer den billige pris. 

Prøv eventuel Google. 

Måske ikke den bedste appetitvækker, men jeg synes jeg ville fortælle det så du ved hvad du serverer i aften

vh. Louise

Vi spiste dem også da de lige kom ud, men tanken om at det er en "skidtfisk" er ikke så rar... derudover syntes jeg tit pangasius får sådan en "jordet" smag over sig, de smager bare ikke vildt godt. Men det må man jo selv bedømme

Tror også bare jeg plejede at panere pangasius og så pandestege dem i øvrigt, a-la fiskefilet

... og så fik jeg da i øvrigt lige lyst til Fish&Chips dér 

Anmeld

21. marts 2013

lycly

Før jeg fandt ud af præcis hvad de andre skriver om lige den fisk, så stegte jeg dem bare uden panering, og serverede dem med kartofler og fløde-porre sauce. Smager sindssygt godt, men jeg ville bruge en anden fisk

Anmeld

21. marts 2013

debbie19

vi har ingen penge og heller ikke ret mange næste mdr så er nød til at bruge hvad der er i fryseren. men nu ved jeg det til en anden gang. men glæder mig til at smage dem i aften 

Anmeld

21. marts 2013

Sabsy

debbie19 skriver:

vi har ingen penge og heller ikke ret mange næste mdr så er nød til at bruge hvad der er i fryseren. men nu ved jeg det til en anden gang. men glæder mig til at smage dem i aften 

Steg dem sammen med citrion, timian og lidt hvidvin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.