Lulle det her er for dumt....simpelthen....hvis vi skal diskutere hvad man må og ikke må så er der ikke tid til andet, self må du da blande dig, men det her indlæg (selv om jeg ikke har deltaget, kender blot historien) er ikke noget nogen af os kan blande os i...hverken dig eller mig.
Jeg kan så til gengæld godt forstå Linepaaske og de andre der har skrevet, råber vagt i gevær, og hvis den pågældende selv kom herind, ville hun sørme også forstå hvorfor folk gør som de gør.
Jeg er ikke ude efter nogen, og har i grunden aldrig været det...derfor, hvis du stadig føler du ikke fik det sidste ord sagt i den anden diskution, så lad os tage den i et nyt indlæg, ikke herunder....for hverken du eller jeg har noget med den her historie at gøre...
Så når jeg er hjemme fra fødselsdag igen, er jeg frisk på at få snakket ud med dig, og jeg er sikker på alle andre også er...så sig til hvis du føler for at bringe det på bane igen....så tager vi da en snak om det...
jeg gider ikke diskutere og være vrede på nogen, det er mit liv altså for kort til!
Anmeld