hmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2008

Mikkelmusen

Lulle25 vi er ikke efter nogen. Vi har haft en uheldig sag tilbage på NB og er kommet videre, vi konstaterede sådan set bare at det var hende. Har nogen skrevet noget dårligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Lulle25

Det virker i hvert fald som om der bliver gjort grin med hende. Og synes bare hvis man har et problem med nogen er det jo vigtigt det er personen og ikke 14 andre der skal have det at vide. Men måske jeg bare misforstod meningen???

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

Lulle25 skriver:

Det virker i hvert fald som om der bliver gjort grin med hende. Og synes bare hvis man har et problem med nogen er det jo vigtigt det er personen og ikke 14 andre der skal have det at vide. Men måske jeg bare misforstod meningen???

nåååå derfor! sad også og undrede mig over hvorfor du pludselig blandede dig!
Nå men uden at skal banke nogen oven i hovedet...så prøv at se hvad det er folk skriver, jeg har netop ikke skrevet her, fordi jeg ikke rigtig har haft noget med historien at gøre...
Men problemet er at nogen tidligere blev holdt for nar, på det groveste, af hvem, hvorfor, og hvordan kan være sagen uvedkommende.
men i det der er skrevet, og i forhold til hvad der er sket, er der absolut ikke noget mobberi, og jeg vil ikke uddybe sagen nærmere, da det netop kan skade den omtalte...så ikke mere historie herfra...vil bare sige at der ikke er noget mobberi i det!

ps/er du stadig vred over det vi skrev sidst? for så er det ikke under det her indlæg det skal frem....for her handler det om noget andet, som kun de involveret bør deltage i!

Anmeld

17. marts 2008

Lulle25

Er overhovedet ikke vred på nogen herinde, og det har intet med vores diskussion tidligere at gøre. Kan jo lige nævne i denne sammenhæng at jeg er blevet kaldet sniger, og spørger nu ligeud, og så er det sgu også forkert??? Hvad må man egenlig herinde? Har altså født mit barn i Juli og høre under Juli gruppen, så må vel være med i de forskellige debatter herinde eller hvad? Nå tilbage til sagens kerne. Jeg skriver på vegne af mig selv, hvis jeg læste at folk lige skulle tjekke min profil og nogen bla svarede at det er samme tøs, ville jeg nok føle mig en anelse stødt, og ikke føle mig velkommen:'( Det ville da gøre mig ked af det hvis jeg havde lavet en fejl på en anden side og folk så trækker det med herover...

Anmeld

17. marts 2008

Mikkelmusen

Vi trækker det jo ikke med herover, vi siger jo netop hun skal ha lov at være i fred osv.

Så læs lige indlæggene igen.

Vi vil jo ikke ha folk skal føle sig uvelkommen... men da sagen har berørt os alle meget så synes jeg godt man kan tillade at spørge om det er hende eller ej.

Men lad det nu ligge. Jeg tror det er vist uddebateret nu.

Anmeld

17. marts 2008

heaven

[citat][f][småt]Lulle25 skriver:[/småt][/f] Er overhovedet ikke vred på nogen herinde, og det har intet med vores diskussion tidligere at gøre. Kan jo lige nævne i denne sammenhæng at jeg er blevet kaldet sniger, og spørger nu ligeud, og så er det sgu også forkert??? Hvad må man egenlig herinde? Har altså født mit barn i Juli og høre under Juli gruppen, så må vel være med i de forskellige debatter herinde eller hvad? Nå tilbage til sagens kerne. Jeg skriver på vegne af mig selv, hvis jeg læste at folk lige skulle tjekke min profil og nogen bla svarede at det er samme tøs, ville jeg nok føle mig en anelse stødt, og ikke føle mig velkommen:'( Det ville da gøre mig ked af det hvis jeg havde lavet en fejl på en anden side og folk så trækker det med herover... [/citat. Hey. Selvfølgelig må du være med i debatterne, og for at lukke den anden: Ingen mobber nogen - som en anden skrev var det bare en konstatering af at det var en bestemt person. En person som virkelig har ophidset folk, og det er derfor, at der lige er nogen der reagerer. Knuz Jannie.

Anmeld

17. marts 2008

Tynen

[citat][f][småt]Lulle25 skriver:[/småt][/f] Er overhovedet ikke vred på nogen herinde, og det har intet med vores diskussion tidligere at gøre. Kan jo lige nævne i denne sammenhæng at jeg er blevet kaldet sniger, og spørger nu ligeud, og så er det sgu også forkert??? Hvad må man egenlig herinde? Har altså født mit barn i Juli og høre under Juli gruppen, så må vel være med i de forskellige debatter herinde eller hvad? Nå tilbage til sagens kerne. Jeg skriver på vegne af mig selv, hvis jeg læste at folk lige skulle tjekke min profil og nogen bla svarede at det er samme tøs, ville jeg nok føle mig en anelse stødt, og ikke føle mig velkommen:'( Det ville da gøre mig ked af det hvis jeg havde lavet en fejl på en anden side og folk så trækker det med herover... [/citat] Lulle - Nu må jeg vist hellere lige forklare mig mht. det med sniger- Nu er det blevet nævnt en del gange efterhånden! Det er svært at vide når du ikke kender mig, men for mig er ordet sniger ikke som at gå direkte bag ryggen på folk for aldrig at blive opdaget (Eller hvordan tolker du det?!!) Du skal ikke ligge mere i det! Selvf. ville det da være blevet opdaget eftersom det var i et åbent forum du skrev, men jeg var jo ikke den eneste der skrev at du skulle være kommet til os i juligruppen og sige det istedet for at skrive det et andet sted. Så ordet sniger har ikke den betydning du har lagt i det! Du kan godtage min forklaring eller lade være! Kan godt se den kan misforståes af folk som ikke ved hvordan jeg snakker/skriver! Det er bare ved at være træls at få at vide at du ikke har noget imod folk, men stadigvæk lige skal nævne at det er blevet skrevet. - Undskyld hvis jeg har stødt dig!! Men andre herinde ved godt at jeg ikke er den der sviner folk åbent hvis jeg har noget imod dem! Synes bare du skulle vide at det er ikke er så ledt ment, som det lyder til at du tror.. Eller hvad? :) God dag til dig! Trine

Anmeld

17. marts 2008

Loggidut

Lulle det her er for dumt....simpelthen....hvis vi skal diskutere hvad man må og ikke må så er der ikke tid til andet, self må du da blande dig, men det her indlæg (selv om jeg ikke har deltaget, kender blot historien) er ikke noget nogen af os kan blande os i...hverken dig eller mig.
Jeg kan så til gengæld godt forstå Linepaaske og de andre der har skrevet, råber vagt i gevær, og hvis den pågældende selv kom herind, ville hun sørme også forstå hvorfor folk gør som de gør.
Jeg er ikke ude efter nogen, og har i grunden aldrig været det...derfor, hvis du stadig føler du ikke fik det sidste ord sagt i den anden diskution, så lad os tage den i et nyt indlæg, ikke herunder....for hverken du eller jeg har noget med den her historie at gøre...
Så når jeg er hjemme fra fødselsdag igen, er jeg frisk på at få snakket ud med dig, og jeg er sikker på alle andre også er...så sig til hvis du føler for at bringe det på bane igen....så tager vi da en snak om det...

jeg gider ikke diskutere og være vrede på nogen, det er mit liv altså for kort til!

Anmeld

17. marts 2008

Lulle25

Jeg vil ikke åbne den diskussion igen, jeg ville blot, fordi du selv nævnte det, sige at jeg netop ikke vil snige mig rundt herinde. Og som sagt ville jeg selv blive ked af det hvis nogen skrev sådan om mig, ville du ikke det??? Det var blot det jeg ville have ud af det jeg skrev...

Tynen nej nej nej jeg skrev også den gang at det var griner at bruge det ord og vil absolut ikke opfattes som en der er en "skrappenolik". Vil ikke nødvendigvis have det sidste ord for det er jo et åbent forum og vi skal jo have lov at skrive hvad der falder os ind med måde... Du behøves ikke at sige undskyld for det, men ja det er jo svært at se kropssproget, når de forskelige ting ryger rundt i luften. Kropssproget er jo faktisk det vigtigste i en samtale:)

Men som sagt skriver jeg kun dette da jeg selv ville blive ked af at blive kaldt en tøs osv...
Kh Louise og god aften til jer alle

Anmeld

17. marts 2008

ka li ja

Lulle25 skriver:

Jeg vil ikke åbne den diskussion igen, jeg ville blot, fordi du selv nævnte det, sige at jeg netop ikke vil snige mig rundt herinde. Og som sagt ville jeg selv blive ked af det hvis nogen skrev sådan om mig, ville du ikke det??? Det var blot det jeg ville have ud af det jeg skrev...

Tynen nej nej nej jeg skrev også den gang at det var griner at bruge det ord og vil absolut ikke opfattes som en der er en "skrappenolik". Vil ikke nødvendigvis have det sidste ord for det er jo et åbent forum og vi skal jo have lov at skrive hvad der falder os ind med måde... Du behøves ikke at sige undskyld for det, men ja det er jo svært at se kropssproget, når de forskelige ting ryger rundt i luften. Kropssproget er jo faktisk det vigtigste i en samtale:)

Men som sagt skriver jeg kun dette da jeg selv ville blive ked af at blive kaldt en tøs osv...
Kh Louise og god aften til jer alle

du kan sende mig din mail adr og så kan jeg forklarer sagen.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.