Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
emsaroto skriver: Så er jeg tilbage med opdatering :p ingenting at se overhovedet og en dejlig smuk bebs har to billeder i næsten profil som i lige kan kigge på det ser ud til at min næser brænder igennem igen Der var hele 3 jordemødre inde og kigge med, og de var simpelthen så tilfredse, og blev ved med at rose babyen. Der blev rækket tunge, suttet på tommeltot og gnedet i øjne Kønnet er stadig ukendt
Så er jeg tilbage med opdatering :p ingenting at se overhovedet og en dejlig smuk bebs har to billeder i næsten profil som i lige kan kigge på det ser ud til at min næser brænder igennem igen Der var hele 3 jordemødre inde og kigge med, og de var simpelthen så tilfredse, og blev ved med at rose babyen. Der blev rækket tunge, suttet på tommeltot og gnedet i øjne Kønnet er stadig ukendt
Tillykke med den fine scanning
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Akmese skriver: Tillykke med den fine scanning
emsaroto skriver: HHvHvoHvoreerddedetSå er jeg tilbage med opdatering :p ingenting at se overhovedet og en dejlig smuk bebs har to billeder i næsten profil som i lige kan kigge på det ser ud til at min næser brænder igennem igen Der var hele 3 jordemødre inde og kigge med, og de var simpelthen så tilfredse, og blev ved med at rose babyen. Der blev rækket tunge, suttet på tommeltot og gnedet i øjne Kønnet er stadig ukendt
HHvHvoHvoreerddedetSå er jeg tilbage med opdatering :p ingenting at se overhovedet og en dejlig smuk bebs har to billeder i næsten profil som i lige kan kigge på det ser ud til at min næser brænder igennem igen Der var hele 3 jordemødre inde og kigge med, og de var simpelthen så tilfredse, og blev ved med at rose babyen. Der blev rækket tunge, suttet på tommeltot og gnedet i øjne Kønnet er stadig ukendt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128