Hvilken ammepude?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken ammepude?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.074 visninger
9 svar
2 synes godt om
20. marts 2013

lycly

Sad lige og kiggede på ammepuder, og lagde mærke til at der er flere forskellige former på dem. Nogle har meget stor vinkel og andre mindre. Så jeg tænker, hvad er bedst at sidde med? Hvad er jeres erfaringer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

tithi

LuLy skriver:

Sad lige og kiggede på ammepuder, og lagde mærke til at der er flere forskellige former på dem. Nogle har meget stor vinkel og andre mindre. Så jeg tænker, hvad er bedst at sidde med? Hvad er jeres erfaringer?

Nu ved jeg ikke lige med dem på billederne, men da jeg havde ammet i 3 mdr med en billig bilka ammepude købte jeg en cozyfix. Det er en mere fast pude som spændes om livet, og den var jeg meget glad for, den skal jeg helt sikkert bruge med næste barn. Hvis ikke det skal være en cozyfix ville jeg helt sikkert vælge en stor ammepude, med meget fyld i, da den fra bilka jeg havde var lille og alt for blød, f.eks. en Doomoo ammepude. 

Anmeld

20. marts 2013

tarkoflen

Flere af mine veninder siger, at dem med de der kugler i er trælse, både fordi baby bliver varm og fordi de falder sammen... Ved ikke hvilken slags fyld der er i de der

Jeg har lige købt denne, og den mærkes bare så lækker, så er spændt på at få den i brug

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=16479

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

Jeg har aldrig brugt ammepude. Havde en med kugler... den fungerede bare ikke. Sys det er nemmere og billigere bare at bruge babydynen .... eller en pude fra sofaen, hvis det endelig er...

Anmeld

20. marts 2013

CaWi

Jeg fik en ret god en, af kontordamen på min mands arbejde.
Den er sådan fast i fyldet, hvilket jeg synes er godt.
Brugte den mest i sarten. Jo større han blev, blev det mere bekvemt med en pude fra sofaen.

Men ellers er ammepuder gode nakkestøtter, når man sidder og halvsover i sofaen med den lille i armene

Anmeld

20. marts 2013

DitteFisk

Jeg vil vælge en uden kugler  Jeg har selv en MoodyMule fra Roommate, prøv at Google det. Synes de er søde og lækre  

Anmeld

20. marts 2013

christina92

LuLy skriver:

Jeg kan haft virkelig dårlig erfaringer med ammepude med kugler inden i! Køb en med flossflakes eller andet fast materiale. Synes ikke baby skal bevæge sig ret meget for den smutter væk

Anmeld

20. marts 2013

StudPsyk

christina92 skriver:

Jeg kan haft virkelig dårlig erfaringer med ammepude med kugler inden i! Køb en med flossflakes eller andet fast materiale. Synes ikke baby skal bevæge sig ret meget for den smutter væk

Så enig, det er det værste bras dem med kuglefyld! Vi har en anden denne gang, jeg kan desværre ikke lige huske mærke, men den er lækker og glæder mig til at bruge den! Jeg kunne ikke undvære en ammepude.

Anmeld

20. marts 2013

Benjamins'mor

Den på billede 2 har vi, og har simpelthen elsket den til Benjamin.
Regner med at bruge den igen, HVIS det bliver en dreng.

Anmeld

20. marts 2013

christina92

Janne T. skriver:

Så enig, det er det værste bras dem med kuglefyld! Vi har en anden denne gang, jeg kan desværre ikke lige huske mærke, men den er lækker og glæder mig til at bruge den! Jeg kunne ikke undvære en ammepude.

Vi har skiftet undervejs, blev simpelthen så hidsig når jeg brugte den anden! Det gad jeg ikke at bøvle med et år hvertfald!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.