Til jer der tager/har taget NUPO med god effekt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
8 svar
3 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Jeg skriver anonymt af personlige årsager..

Jeg er overvægtig og har efter min sidste fødsel tabt mig en smule.

Jeg mangler fire kilo for at være på vægten fra før jeg blev gravid men mangler desværre 15 kilo ca for at nå min idealvægt.

Mit vægttab er gået i stå trods sund mad og motion (som man kan man et invalid knæ). SÅ tækte om Nupo kunne kune give et nyt skub.

Fortæl mig alt om din Nupo-periode. 

- hvor hurtigt tabte du dig og hvor meget

- hvor meget nupo spiste/drak du

- hvor meget (hvis) alm mad spiste du ved siden af osv.

- hvilke produkter virkede godt for dig

Vær sød at del jeres viden med mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Zelinasmor

Tabte 8kg på knap 4 uger. Da jeg så begyndte at spise sund mad (salat, kylling osv) tog jeg alle 8 kg på igen plus 2 ekstra. Det fungere ikke for mig. Men det gør det for nogle 

Anmeld

20. marts 2013

Sørens

Anonym skriver:

Jeg mangler fire kilo for at være på vægten fra før jeg blev gravid men mangler desværre 15 kilo ca for at nå min idealvægt.

Mit vægttab er gået i stå trods sund mad og motion (som man kan man et invalid knæ). SÅ tækte om Nupo kunne kune give et nyt skub.

Jeg har været på Nupo siden jeg stoppede med at amme (allerede efter 14 dage, desværre), Jeg spiste et normalt måltid og to Nupo måltider og lidt frugt og grønt (cirka 2 stk frugt og 2 stk grønt)...jeg har tabt 10kg på 6 mdr (udover de første 18 der røg efter 12 dage). Er lige stoppet for 1 måned siden og taber mig stadig på helt alm normal sund (ikke fanatisk) mad!

Kan kun anbefales (hvis man kan lide det)

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Sørens skriver:

Jeg har været på Nupo siden jeg stoppede med at amme (allerede efter 14 dage, desværre), Jeg spiste et normalt måltid og to Nupo måltider og lidt frugt og grønt (cirka 2 stk frugt og 2 stk grønt)...jeg har tabt 10kg på 6 mdr (udover de første 18 der røg efter 12 dage). Er lige stoppet for 1 måned siden og taber mig stadig på helt alm normal sund (ikke fanatisk) mad!

Wow jeg overvejer kraftigt at bruge det til at komme videre... Hvilket måltid spiser du normalt og hvilke nupo produktet bruger du

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Sørens skriver:

Wow jeg overvejer kraftigt at bruge det til at komme videre... Hvilket måltid spiser du normalt og hvilke nupo produktet bruger du

Anmeld

20. marts 2013

Sørens

Anonym skriver:

Jeg spiste morgenmad til hverdag og aftensmad lørdag og søndag.

Jeg kunne kun få jordbærshaken ned! Den synes jeg til gengæld smager dejligt (kold, MEGET kold)

Derudover havde jeg altid et par af deres færdigshakes og nogle barer til de situationer hvor man ikke lige har tid til at shake. Men de er jo dyre så jeg brugte dem ikke så meget som pulveret.

Men jeg vil råde dig til at købe det online via Med24, hvis du bliver medlem optjener du bonusser som du kan bruge på siden. De sælger også de store pakker!

Du må endelig spørge om mere hvis du får brug for det!

God fornøjelse

Anmeld

20. marts 2013

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Har ingen erfaring med nupo og andre slankeprodukter - men for 6 mdr siden sned jeg 13 kg på 3 mdr - og fandt dermed den nøgle jeg i årevis har søgt efter! Jeg vil anbefale dig kraftigt at prøve madlog.dk. Det var det der gjorde hele forskellen for mig - og mit pulsur i forbindelse med træning...

Anmeld

20. marts 2013

Sørens

Holbæktrunten skriver:

Har ingen erfaring med nupo og andre slankeprodukter - men for 6 mdr siden sned jeg 13 kg på 3 mdr - og fandt dermed den nøgle jeg i årevis har søgt efter! Jeg vil anbefale dig kraftigt at prøve madlog.dk. Det var det der gjorde hele forskellen for mig - og mit pulsur i forbindelse med træning...

Uuuuh madlog har jeg også prøvet og hvor er du SEJ at du har selvdiciplinen og overskuddet til det! Men men jeg kunne bare ikke...jeg har det med mad ligesom jeg tror narkomaner har det med stoffer...er nødt til at holde det næsten væk fra mig i et stykke tid hvis jeg vil tabe mig...er godt klar over at det ikke er det sundeste valg at bruge Nupo men nu har det virket og har samtidig (pudsigt nok) givet mig nye vaner som gør at jeg holder vægten. Men fuuuck hvor ville jeg ønske jeg bare kunne bruge så noget som madlog...for det er ret smart!

Anmeld

21. marts 2013

Holbæktrunten

Sørens skriver:

Uuuuh madlog har jeg også prøvet og hvor er du SEJ at du har selvdiciplinen og overskuddet til det! Men men jeg kunne bare ikke...jeg har det med mad ligesom jeg tror narkomaner har det med stoffer...er nødt til at holde det næsten væk fra mig i et stykke tid hvis jeg vil tabe mig...er godt klar over at det ikke er det sundeste valg at bruge Nupo men nu har det virket og har samtidig (pudsigt nok) givet mig nye vaner som gør at jeg holder vægten. Men fuuuck hvor ville jeg ønske jeg bare kunne bruge så noget som madlog...for det er ret smart!

:-) tusind tak for rosen! Jeg ved nu ikke helt om jeg synes den er fortjent, jeg tager sgu hatten af for den der kan klare det med slankeprodukter... Jeg er nemlig også madnarkoman, og mine kulhydrater i form af brød, pasta, ris og kartofler kan jeg slet ikke undvære. Jeg bliver faktisk decideret dårlig. Men med madlog fandt jeg værktøjer til at få ligningen til at gå op. Og der var til at overskue fordi ar jeg vidste at det kun var en periode det ville være hårdt, og når jeg havde smidt hvad jeg skulle ville det blive meget sjovere :-) da jeg æææælsker mit slik og ikke kan finde ud af at gå sulten i seng, gemte jeg en god portion KJ til om aftenen. Var sjældent mæt i løbet af dagen, og slet ikke i starten da maven skulle vænne sig til mindre portioner. Men det blev lettere efter et stk tid. Nu er jeg gravid og spiser hvad det passer mig, så tit må jeg levne fordi jeg falder i fælden med at maven bliver mæt før øjnene, haha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.