3d scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.450 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

bettelh

Hej

Ville høre høre om der nogen her inde som er blevet scannet i uge 30 ca. Er lidt nervøs for om de billeder kan blive gode. skal scannes her den 29/3. så den dag er jeg 30+3

hvis der nogen her inde som har et fra scanning der omkring som jeg må se ville det være dejligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

FrkZier

bettelh skriver:

Hej

Ville høre høre om der nogen her inde som er blevet scannet i uge 30 ca. Er lidt nervøs for om de billeder kan blive gode. skal scannes her den 29/3. så den dag er jeg 30+3

hvis der nogen her inde som har et fra scanning der omkring som jeg må se ville det være dejligt.

jeg blev scannet da jeg var 29+1 og fik en masse rigtig gode billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. marts 2013

MorDk

bettelh skriver:

Hej

De bedste 3D scanniger tages melllem uge 28 og 30 så det skal nok blive godt!!

Anmeld

20. marts 2013

Nemesis

Det skulle være rigtig godt på det tidspunkt. Selv fik jeg min første da jeg var 27+ et eller andet men da det ikke blev særligt godt fik vi en ny tid til 3 uger senere hvor jeg var 30+ noget og de billeder er bare rigtig gode. Vi så SÅ mange fine detaljer, glæd dig!

Vi fik en dvd, papirbilleder fra begge gange.

Anmeld

20. marts 2013

bettelh

de ser da meget gode ud 

tak for svar alle sammen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.