Det lykkedes indtil videre??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
3 svar
3 synes godt om
20. marts 2013

Anitta J

Nu har jeg været scanner 3 gange, og først i dag var der noget at se og alle blodprøver var helt som de skulle være. Min x kæreste og hans familie havde egentlig overtalt mig til får få en abort, men da jeg så den lille blyp med det fineste hjerte der bankede der ud af, kunne jeg ikke få mig selv til at få en abort. Jeg har 4 aborter bag mig, og var ved at tabe min datter da jeg ventede hende, så derfor kunne jeg ikke få mig selv til at få det fjernet. 

Kald mig bare egoistisk og hvad i nu vil, men nu det 3 gang på 1 1/2 år jeg er gravid med ham, så han kender til risikoen ved ubeskyttet sex og derfor kan det ikke blive ved med at være min skyld. 

Den lille bebs er mere en velkommen fra min side, og så må faren vende sig til tanken om at han nu skal være far til et biologisk barn��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Amandasmor

tillykke med lille spir

og forstår godt at du ikke kan få dig selv til og få lavet en abort igen

Anmeld

20. marts 2013

Anitta J

Amandasmor skriver:

tillykke med lille spir

og forstår godt at du ikke kan få dig selv til og få lavet en abort igen

Mange tak��jeg har ikke fået lavet frivillige aborter, men desværre har jeg aborteret hver gang�� hvis jeg abortere denne gang så blir jeg sendt til udredning på ouh. Min læge er desværre bange for jeg sagtelavland blive gravid, jeg kan bare ikke holde på børnene�� så håber virkelig det lykkes denne gang

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

Jeg synes det er godt du har taget den beslutning at beholde barnet - Uden at kende til andet end det du skriver i dette indlæg!

Dertil vil jeg sige, at jeg synes at der er alt for mange der får foretaget aborter på stribe og selvom det lyder henvendt til dig, så er det bestemt ikke.
Jeg har en x-veninde, der ALDRIG beskyttede sig, fik 3 aborter, min lillesøster og lillebror har gjort det samme, dog kun 1 gang hver.
Min lillesøster's veninde på 17 år, har fået foretaget flere, synes simpelthen det er skandaløst!

HELD&LYKKE med din lille spire og håber at faderen vænner sig til tanken Og at I finder ud af det hele ..

Kan efterfølgende læse, at det ikke er frivillige aborter. Og dertil vil jeg sige, at jeg føler med dig, det må ikke have været let. Pas på dig selv ved denne graviditet
Håber det er okay, det jeg har skrevet så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.