Min bryllupstråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

594 visninger
6 svar
4 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Så skete det endelig!

Manden gik på knæ og jeg sagde selvfølgelig ja. Næste år den 17. maj 2014 bliver vi Hr. og Fru.

Jeg kan slet ikke vente. Men nu venter en jungle forude, med planlægning og det hele.

Det kan måske give et pusterum fra projekt-baby, der efter 17 måneder stadig ikke har båret frugt.

Første mål: tabe mig - både for fertiliteten at gøre, men også så jeg kan være S.M.U.K. næste år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Så skete det endelig!

Manden gik på knæ og jeg sagde selvfølgelig ja. Næste år den 17. maj 2014 bliver vi Hr. og Fru.

Jeg kan slet ikke vente. Men nu venter en jungle forude, med planlægning og det hele.

Det kan måske give et pusterum fra projekt-baby, der efter 17 måneder stadig ikke har båret frugt.

Første mål: tabe mig - både for fertiliteten at gøre, men også så jeg kan være S.M.U.K. næste år

Stort tillykke med det :-) Hvorfor er du anonym?? Det er da en glædelig begivenhed

Jeg skal også giftes næste år

Kram

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

lisbethita skriver:

Stort tillykke med det :-) Hvorfor er du anonym?? Det er da en glædelig begivenhed

Jeg skal også giftes næste år

Kram

Anonymiteten er fordi, jeg har fundet ud af, at flere bekendte osv. har fundet mig herinde, og det er endnu ikke helt offentliggjort.

Tillykke med dig også!

Anmeld

20. marts 2013

Miss-86

-lig tillykke med den kommende begivenhed ..
Hvor skønt!

Anmeld

20. marts 2013

mommy1991

Anonym skriver:

Så skete det endelig!

Stoooort tillykke

Anmeld

21. marts 2013

lisbethita

Anonym skriver:

Anonymiteten er fordi, jeg har fundet ud af, at flere bekendte osv. har fundet mig herinde, og det er endnu ikke helt offentliggjort.

Tillykke med dig også!

Ahaaaa.... :-) Så giver det mere mening :-)  Og tak!

Anmeld

21. marts 2013

MF<3

Anonym skriver:

Så skete det endelig!

Tillykke! Hvor er det dog skønt! Åh bare det var mig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.