Den nervøsitet altså

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
3 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Ih jeg er træt af at være nervøs hele tiden. Jeg er 8 + 4 i dag.

I mandags begyndte jeg at bløde, så der kom 3 pletter i natbukserne. ikke helt små pletter men en mellemting mellen en 2 krone og en 5er. Der var også frisk blod på papiret, men det stoppede efter kort tid.

De 2 andre gange jeg har blødt, har det kun været på papiret, og meget lidt.

Jeg er så træt af at være nervøs. 

Ville i være nervøse?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Juliekp

Anonym skriver:

Ih jeg er træt af at være nervøs hele tiden. Jeg er 8 + 4 i dag.

I mandags begyndte jeg at bløde, så der kom 3 pletter i natbukserne. ikke helt små pletter men en mellemting mellen en 2 krone og en 5er. Der var også frisk blod på papiret, men det stoppede efter kort tid.

De 2 andre gange jeg har blødt, har det kun været på papiret, og meget lidt.

Jeg er så træt af at være nervøs. 

Ville i være nervøse?

Jeg blødte ikke selv, men det er vist meget normalt at plet bløde lidt. Så længe der ikke kommer klumper med ud, er det helt normalt.

Men jeg synes du skal ringe til din læge hvis du er nervøs eller noget. Heller ringe en gang for meget, end en gang for lidt.

Anmeld

20. marts 2013

Amandasmor

da jeg var gravid med min datter for 5år siden , der blødte jeg og under den her gravidlitet har jeg blødt , og min læge sagde at jeg skulle slappe af, da det nok var fordi at baby'en var stresset.. og det kunne godt udløse det.. og det er normalt i det tidlige stadie af en gravidlitet at man godt kan bløde.. så prøv du at slappe af og forhold dig lidt i ro.. og hvis det forsætter så ring til lægen

håber det giver lidt ro på og  for at der ikke er noget

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Juliekp skriver:

Jeg blødte ikke selv, men det er vist meget normalt at plet bløde lidt. Så længe der ikke kommer klumper med ud, er det helt normalt.

Men jeg synes du skal ringe til din læge hvis du er nervøs eller noget. Heller ringe en gang for meget, end en gang for lidt.

Der var en sort klump, der mindede om størknet blod, og det var som om, at da det var ude, stoppede blødningerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.