Sankt hans myg er meget farlige!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.370 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Strack

Prøver lige igen...

billeder af Mias 2 sidste dagen derpå efter sankt hans...

juhuu det virkede

det er lidt underligt der er præcis 1 år mellem billederne...
lægen kan ik gøre noget andet end sige at hun må få nogen allergipiller når hun er blevet stukket...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

tumle81

Arj hvor ser det vildt ud, stakkels lille pige...

Hader selv myggestik og får altid kæmpe sår og buler, men dog ikke i nærheden af Mias!

Knus Kathrina

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Ohhh my god!!! Det ser jo for vildt ud. Du skal give hende en allergipille, så det kan falde lidt ned.

Stakkels pus... 

Anmeld

24. juni 2009

Susan1978

Ei Mette, er hun ikke bare mega medtaget af det øje der.. hvis det var Ea ville hun hyle hele tiden tror jeg..

Men hun ser nu til at være okay ud den stakkel Mia..
Ja det gælder da bare om altid at have allergipiller på lager her hen over sommeren.

Anmeld

24. juni 2009

Strack

billedet af Øjet er fra sidste år og der var eneste reation at hendes øje var helt forkert hehe hun er sku sej....

men ja allergipiller skal vist ha en fast plads herhjemme...

det eneste jeg har hørt til foden er at den klør, og derfor opdagede jeg hævelsen... hun er en gæv lille pige der stort set altid griner og er glad

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Strack skriver:

billedet af Øjet er fra sidste år og der var eneste reation at hendes øje var helt forkert hehe hun er sku sej....

men ja allergipiller skal vist ha en fast plads herhjemme...

det eneste jeg har hørt til foden er at den klør, og derfor opdagede jeg hævelsen... hun er en gæv lille pige der stort set altid griner og er glad

Godt klaret

Anmeld

24. juni 2009

Rikke Houmøller Thaarup

Selv om lægen har sagt at det "bare" er en hævelse fra et mygstik, så tror nok at jeg tage et smut på skadestuen med den fod, hvis det var mig...

har selv børn, der ser sådan ud efter mygstik og vi har prøvet sådan en hævelse, der ikke blev behandlet med penicillin.... Kors hvor er der langt til vagtlægen, når man er på weekend i Gedesby ved Gedser.

Men hun er sej, det lille fnug... Hun er bestemt ikke en klynker!!

Anmeld

24. juni 2009

Tina2

Huha, kan godt huske det billede......

Vi har mange myg her, og alle blir bidt, så nu tager vi B1-vitamin..... Virker dog ikke 100%, jeg fik 2-3 myggestik igår, men er helt utrolig lidt efter hvad jeg normalt får efter en hel aften udenfor.....

Filuca fik dog ca 10 og hun får også B1.......

Anmeld

27. juni 2009

Annette

Hold da op, det er da elefantitis Mia har i den fod!!!

Jeg skal også ha fat i allergipiller, til Oliver når han blir stukket, for han bobler også op. Han har fået et stik på ryggen og man skulle tro det var fra en klæg så stort er det..
Det er da nok også en go ide aelv at tage dem, for det tager jo også kløen fra stik..
B-vitaminer synes jeg også er godt og har selv brugt det en del år, men efter jeg har fået Oliver, er det minimal hvor mange myggestik jeg får, det er da skøøønt

Knus Annette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.