hvor stor chance er der på at jeg er gravid igen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

645 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. marts 2013

popzi

Hej der ude.. 

eR NU HER INDE..

jeg fik an SA for 1,5 mående siden, og har nu den 4/3 fået min første mens efter.. Og tog ægløsnings test den 15 og vi har sex normalt, tog så en igen den 18 og der er jeg ikke i tviliv om at den var posivtiv, men hvor stor chance er der for jeg kan være blevet gravid ? 

Er der større chance for at blive gravid efter en SA eller ??? 

Kan ikke vente til jeg skal ha min mens og se om den kommer.. århhh... Du fylder så meget. 

Håber i vil hjælpe mig .. 

Malene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

Miss-86

Min veninde fik en SA og hun blev hurtigt gravid efter - Tror jeg er meget normalt at man gør (uden jeg er helt sikker).

Anmeld

20. marts 2013

LMX

popzi skriver:

Hej der ude.. 

eR NU HER INDE..

jeg fik an SA for 1,5 mående siden, og har nu den 4/3 fået min første mens efter.. Og tog ægløsnings test den 15 og vi har sex normalt, tog så en igen den 18 og der er jeg ikke i tviliv om at den var posivtiv, men hvor stor chance er der for jeg kan være blevet gravid ? 

Kan ikke vente til jeg skal ha min mens og se om den kommer.. århhh... Du fylder så meget. 

Malene.

Der er en teori der siger at man har nemmere ved at blive gravid efter SA eller MA fordi kroppen er mere modtagelig idet den lige har været gravid... Krydser for dig.

Anmeld

20. marts 2013

FrkZier

popzi skriver:

Hej der ude.. 

eR NU HER INDE..

Malene.

Nogen bliver hurtig gravide efter SA andre ikke, kun tiden vil vise hvilken gruppe du høre til 

Anmeld

20. marts 2013

popzi

Ja det er det. 

håber virkelig, fordi kan ikke holde vente tiden ud..  

Hvornår ville i sige man tidligst kan tage en gravilitets test ? 

Havde ca ÆL mellem den 15-18 og havde min sidste mens den 4.. 

Anmeld

29. april 2013

Unknown88

Har ladet mig høre hos læger at en hjemmetest kan teste positiv ca 4 uger efer man er blevet gravid.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.