Hvordan med su?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
7 svar
1 synes godt om
20. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg skriver lige anonymt, da jeg af flere årsager ikke har offentliggjort mine planer for andre endnu.

Jeg står og skal skifte uddannelse her til sommer. Jeg vælger at færdiggøre mit igangværende semester og så efter sommerferien starte op på nyt studie.
Jeg har min sidste eksamen d. 21. eller 22. juni (er ikke helt fastlagt endnu). Der er studiestart på den nye uddannelse d. 30. august. Hvilke måneder kan jeg ikke modtage SU?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. marts 2013

pcoramt

Anonym skriver:

Hej.

Jeg skriver lige anonymt, da jeg af flere årsager ikke har offentliggjort mine planer for andre endnu.

Jeg står og skal skifte uddannelse her til sommer. Jeg vælger at færdiggøre mit igangværende semester og så efter sommerferien starte op på nyt studie.
Jeg har min sidste eksamen d. 21. eller 22. juni (er ikke helt fastlagt endnu). Der er studiestart på den nye uddannelse d. 30. august. Hvilke måneder kan jeg ikke modtage SU?

Du kan ikke få su i juli måned.. Og heller ikke kontanthjælp.. Så det er enten intet eller slut lån :/

Anmeld

20. marts 2013

LilleChelle

Du får ikke su i hverken juli eller august.  Da man skal være startet senest d. 20. I en måned for at få su for den. 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Du får ikke su i hverken juli eller august.  Da man skal være startet senest d. 20. I en måned for at få su for den. 

Okay, tak for svar.
Havde håbet det kun var én måned det drejede sig om

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

Er det mon muligt, at jeg fortsætter på min gamle uddannelse indtil den nye starter?
Den uddannelse jeg går på nu, har studiestart i starten af august. Kunne jeg så fortsætte på uddannelsen indtil slut august?

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

opper lige engang

Anmeld

20. marts 2013

LilleChelle

Anonym skriver:

Er det mon muligt, at jeg fortsætter på min gamle uddannelse indtil den nye starter?
Den uddannelse jeg går på nu, har studiestart i starten af august. Kunne jeg så fortsætte på uddannelsen indtil slut august?

Du kan kun være indskrevet på 1 uddannelse ad gangen. 

Anmeld

20. marts 2013

Anonym trådstarter

LilleChelle skriver:

Du kan kun være indskrevet på 1 uddannelse ad gangen. 

Okay, tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.