pictogrammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.580 visninger
3 svar
1 synes godt om
19. marts 2013

lukaj

til jer der bruger pictogrammer i hverdagen har jeg et link jeg lige ville dele med jer det hedder picto selector og er et rigtig godt suppelement til boardmaker, eller et godt alternativ til jer der ikke har boardmaker. det kan downloades gratis her www.pictoselector.eu jeg bruger det sammen med boardmaker og synes det er super godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Happiness

lukaj skriver:

til jer der bruger pictogrammer i hverdagen har jeg et link jeg lige ville dele med jer det hedder picto selector og er et rigtig godt suppelement til boardmaker, eller et godt alternativ til jer der ikke har boardmaker. det kan downloades gratis her www.pictoselector.eu jeg bruger det sammen med boardmaker og synes det er super godt

Det bruger vi på mit arbejde, og det er super godt! Og meget let at anvende.

Så jeg ville også lige anbefale det

Anmeld

20. marts 2013

helle85

lukaj skriver:

mange tak

Anmeld

20. marts 2013

Moma

Jeg takker også - vi bruger det lidt i det små med "hjemmelavede" billeder. Så vil lige kigge på linket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.