Hej skønne tøser.
Jeg håber der er nogle som kan hjælpe mig med at finde et nyt og dejligt hjem til min skønne kat.
Han er en fantastisk dejlig kat, på 5 år, som elsker at putte og kæle, men samtidig også nyder bare at være sig selv. Han er vant til at være både inde og ude..
Grunden til vi ikke kan have ham mere er fordi der kommer klager fra de andre beboer i opgangen og det ønsker vi selvfølgelig ikke. Men vi har nu fået besked fra udlejer om at finde et andet sted til ham..
Og grunden til klagerne skal i også have, men det bliver nok en lidt lang forklaring, så bær over med mig.
Men det er sådan at vi bor i lejlighed på første sal, så det er meget med at gå op og ned når han skal ind og ud, hvilket vi ikke har noget i mod, og katten må gerne komme ind når han vil, og ud når han vil. Men vi har desværre tit oplevet af de andre som bor her lukker katten ind i opgangen uden vi ved han kommer ind eller hvis vi ikke er hjemme, og da der ikke er nogen kattebak til han i opgangen (må vi af gode grunde ikke have) så når han skal tisse bliver det jo bare lidt midt i det hele. Kan godt forstå de ikke syntes det er særlig lækkert, for det er det ikke, men vi har bedt dem om at lade være med at lukke ham ind, det skal vi nok selv sørge for.
Vi har også oplevet at han er blevet lukket inde i den lille kælder, i flere dage, og så er det jo klart at han skider på gulvet, og det er jo selvfølgelig ikke heller ikke så lækkert, men hva skal katten gøre. og vi havde jo ikke en ærlig chance for at lukke ham ud når vi ikke vidste han var løbet derind.
Det var lidt kort om hva grunden til klagerne. kan godt forstå de kommer men det er ikke nemt at undgå når de andre i opgangen ikke vil samarbejde. så nu er vi som sagt blevet bedt om at findet er nyt hjem til ham. selvom det piner mig at skulle af med ham er det nok også for det bedste. Det er sku synd når han bliver lukket inde forskellige steder. vi har spurgt alle omkring os men der er desværre ikke nogen som kan tage ham. så det er derfor jeg nu søger til jeres hjælp.
Er der nogen spørgsmål så skriv endelig.
I skal da også lige have et billede af vidunderet.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld