Det der med hjertelyd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
9 svar
3 synes godt om
19. marts 2013

emsaroto

Nu har jeg været til alm. Jordemoder i dag ..
Og hjertelyden var helt fin, intet der og heller intet andet galt

Men så kom jeg til at tænke på, at det er noget med en fiskekutter og en galop perrende (staves?) hest. Altså også noget med 140-160 også kan man læse derudfra om det er pige eller dreng ..

Ved godt det ikke altid passer, men kunne bare godt tænke mig at vide det .. hvis nogen ved det så kom med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

AnonymMor

emsaroto skriver:

Men så kom jeg til at tænke på, at det er noget med en fiskekutter og en galop perrende (staves?) hest. Altså også noget med 140-160 også kan man læse derudfra om det er pige eller dreng ..

Ved godt det ikke altid passer, men kunne bare godt tænke mig at vide det .. hvis nogen ved det så kom med det

Ved ikke om man kan se køn ud fra hjertelyden.. Tror bare det er en skrøne  

men sidst jeg var til scanning blev hjertelyden målt til ca 150/158 slag i min og jeg venter en pige  

Anmeld

19. marts 2013

tarkoflen

Piger har ofte en hurtigere hjertelyd end drenge men det er jo ikke altid... Kan ikke huske hvor det skiller, men jeg prøver lige at Google, for mener jeg fandt det, efter vi havde været til NF skanning

Anmeld

19. marts 2013

emsaroto

Rinepigen skriver:

Ved ikke om man kan se køn ud fra hjertelyden.. Tror bare det er en skrøne  

men sidst jeg var til scanning blev hjertelyden målt til ca 150/158 slag i min og jeg venter en pige  

den ligger lige på 140 nu her jo, og ja er bare super nysgerrig.

Anmeld

19. marts 2013

L&V

emsaroto skriver:

Basse knægtens var omkring 140 men når jeg husker tilbage så mener jeg os Lauras var det

Anmeld

19. marts 2013

emsaroto

Månsson skriver:

Basse knægtens var omkring 140 men når jeg husker tilbage så mener jeg os Lauras var det

Argh så passer det ikke! Alt går i stykker nu hehe

Anmeld

19. marts 2013

tarkoflen

Jeg kan ikke finde det, men det er derude et sted i cyperspace

Anmeld

19. marts 2013

L&V

emsaroto skriver:

Argh så passer det ikke! Alt går i stykker nu hehe

Nej ik sådan rigtigt.. Havde jo fornemmelsen af at det var en dreng der inde men så var hjertelyden den samme også blev jeg i tvivl men altså han har en lille tissemand så den er hvis go nok

Anmeld

19. marts 2013

emsaroto

Månsson skriver:

Nej ik sådan rigtigt.. Havde jo fornemmelsen af at det var en dreng der inde men så var hjertelyden den samme også blev jeg i tvivl men altså han har en lille tissemand så den er hvis go nok

Så passer det !

Anmeld

19. marts 2013

StudPsyk

emsaroto skriver:

Begge mine unger har haft (for) hurtig hjertelyd liggende i samme niveau, og de er hvert sit køn :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.