Babyer får tit og ofte hård mave når de får flaske (har selv haft 2 flaskebørn) Vi blev også rådet til at give laktulose uden virkning, det er bare sådan noget sød og klistret noget!
Min ældste søn fik bare mere og mere hård mave til trods for at vi gjorde alverdens ting for at få gang i hans lille mave, til sidste var vi nærmest nød til at grave det ud (stakkels dreng)
Læste mig frem til at man kunne bruge movicol, hvilket vores læge ikke ville udskrive til os, vi skulle bare fortsætte med de S.... laktulose! Til sidst blev det mig for meget og jeg kørte op og hentede movicol (godt nok til voksne, men det er nøjagtig det samme) Gav min søn det, han var på daværende tidspunkt 10 uger og vupti, så var der gang i maven!
Det er nu godt 3 år siden og har fået en søn siden og han fik med det samme movicol og har aldrig døjet med hans mave på samme måde!
Men om det er maven der driller eller om det er fordi din søn er utålmodig!!!!! Ja der er ikke andet for at prøve dig frem, føl dit instinkt og tro på dig selv at du gør det rigtige for dit barn, det er det bedste en mor kan gøre!!!
Anmeld