Sa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
5 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Ja Jeg har været igennem en SA for ca en månede siden, og fik at vide for lidt over en uge siden alt ikke var kommet ud, der var noger væv tilbage. jeg fik nogle piller med hjem som skulle få resten ud. ca 4-5 dage efter røg der en klump ud, mellem stor klump. og efter den er røget ud har jeg ikke blødt mere overhovedet. ikke engang når vi har haft sex har jeg blødt. Tror i alt er ude så? Jer der har prøvet det før.

Jeg skal tjekkes til en scanning om alt er ude, men tænkte jeg lige ville høre hvad i troede hvis i også har prøvet det.

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Ja Jeg har været igennem en SA for ca en månede siden, og fik at vide for lidt over en uge siden alt ikke var kommet ud, der var noger væv tilbage. jeg fik nogle piller med hjem som skulle få resten ud. ca 4-5 dage efter røg der en klump ud, mellem stor klump. og efter den er røget ud har jeg ikke blødt mere overhovedet. ikke engang når vi har haft sex har jeg blødt. Tror i alt er ude så? Jer der har prøvet det før.

Jeg skal tjekkes til en scanning om alt er ude, men tænkte jeg lige ville høre hvad i troede hvis i også har prøvet det.

Mvh

øv! Håber du er okay!

Har ikke prøvet det, men håber for dig at alt er som det skal være

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Tak skal du have

Anmeld

19. marts 2013

Frk. Himmelblå

Anonym skriver:

Mvh

Kan ikke hjælpe, men hvad siger lægen?

Du skal have et kram , nej vent, du fortjener sgu to:

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Frk. Himmelblå skriver:

Kan ikke hjælpe, men hvad siger lægen?

Du skal have et kram , nej vent, du fortjener sgu to:

Hvor er du sød:-) Skal scannes som sagt, men det sygehus er bare ikke til at komme i kontakt med efter en tid. man kan kun ringe i et tidsrum på 2 timer hver mandag, ons og torsdag, og de tager aldrig tlf.

Anmeld

2. april 2013

sulo

Jeg var selv igennem en SA i oktober/november, fik også MA to gange, efter 1 gang kom jeg af med 2 meget store klumper over to dage og blødte meget på anden dag, men en scanning viste senere at det hele ikke var ude.

Efter gang nr to med pillerne var jeg nødsaget til at få en KA da det stadig ikke virkede.

Mit bedste råd er at vente til kontrol scanning, det giver det bedste svar selv om det er svært at vente.

Jeg var også næsten stensikker på at alt var ude ved 1 gang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.