av av

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. juni 2009

Janep

i morges havde jeg rigtig ondt i mit underliv. ved ikk li hvordan jeg skal forklare det. det gjorde lisom ondt og føltes det som om smærten kravlede op af min æggestokke.

det gjorde så ondt at jeg blev nød til at lægge mig ned. blev helt nærvøs for om jeg var ved at abotere

i sarteten troede jeg det var livmoderen der udvider sig.

men ved min sidste graviditet var det slet ikk så slemt. da jeg ku jeg gå samtidig.

er der andre der har haft disse symtomer?

Jeg sov i et par timer og så var de væk igen.  Men da jeg så begyndt et gøre rent begyndte de at komme igen?

Jeg er 5 uger henne

Håber der er nogen der kan komme med nogen beroligende svar på min roede indlæg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg har også nogle ret kraftige smerter som kommer og går.. har fået at vide det er normalt, og at nogle mærker det voldsommere end andre Så jeg er ikke bekymret så længe jeg har det godt ellers...
Jeg har så den holdning at jeg hellere vil tage til læge en gang for lidt end en gang for meget... så hvis du er bekymret så snak med din læge, og mon ikke h*n kan berolige dig!?
knus Caroline 5+1

Anmeld

24. juni 2009

Smukkert

Jeg prøvede pæsic det samme da jeg var lige så lang henne.. Blev nødt til at ligge mig ned - og det gjorde stadig ondt .
Jeg mistede dog ikke. Er nu gravid i 19. uge.
De smerter havde jeg i et par dage. Ellers er der lidt stikken indimellem, men det er bare ligamentsmerter.

Tror ikke du skal være bekymret...

Anmeld

24. juni 2009

Janep

Caroline86 skriver:

Jeg har også nogle ret kraftige smerter som kommer og går.. har fået at vide det er normalt, og at nogle mærker det voldsommere end andre Så jeg er ikke bekymret så længe jeg har det godt ellers...
Jeg har så den holdning at jeg hellere vil tage til læge en gang for lidt end en gang for meget... så hvis du er bekymret så snak med din læge, og mon ikke h*n kan berolige dig!?
knus Caroline 5+1

jah det er rigtigt

sys bare det er vildt at der er så meget foreskel fra sidste gang. da mærkede jeg det jo knap nok

Anmeld

24. juni 2009

Janep

Mælkebøttebarn skriver:

Jeg prøvede pæsic det samme da jeg var lige så lang henne.. Blev nødt til at ligge mig ned - og det gjorde stadig ondt .
Jeg mistede dog ikke. Er nu gravid i 19. uge.
De smerter havde jeg i et par dage. Ellers er der lidt stikken indimellem, men det er bare ligamentsmerter.

Tror ikke du skal være bekymret...

tark for svar

det gjorde os stadig ondt ved mig da jeg havde lagt mig.
heldigvis er det nogenlunde væk nu

tror bare jeg holder mig i ro så går det nok. Men man blir da lii lidt urolig

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Janep skriver:

jah det er rigtigt

sys bare det er vildt at der er så meget foreskel fra sidste gang. da mærkede jeg det jo knap nok

ja..men min mors 2 graviditeter og også som nat og dag.. Den med mig (jeg er yngst af 2 søstre) var klart værst..men masser af kvalme og smerter..havde hun ikke rigtig med min søster...
gad vide hvorfor hun ikke fik flere efter mig!?

Anmeld

24. juni 2009

Janep

Caroline86 skriver:

ja..men min mors 2 graviditeter og også som nat og dag.. Den med mig (jeg er yngst af 2 søstre) var klart værst..men masser af kvalme og smerter..havde hun ikke rigtig med min søster...
gad vide hvorfor hun ikke fik flere efter mig!?

heh ok.. sys bare det er utroligt der kan være så meget forskel.

hihi ja hvorfor mund?

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Janep skriver:

heh ok.. sys bare det er utroligt der kan være så meget forskel.

hihi ja hvorfor mund?

hihi...
Ja, der kan jo godt være kæmpe forskel... men som sagt..hellere tage til læge en gang for meget

Anmeld

24. juni 2009

Janep

Caroline86 skriver:

hihi...
Ja, der kan jo godt være kæmpe forskel... men som sagt..hellere tage til læge en gang for meget

ja det er rigtigt

men nu er smerterne gået over igen så det nok.

håber ikk de kommer igen.

Anmeld

24. juni 2009

Moderator

Janep skriver:

ja det er rigtigt

men nu er smerterne gået over igen så det nok.

håber ikk de kommer igen.

det var godt... mine kommer og går også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.