fik i pludselig øget udflåd da i nærmede jer det sidste.???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.661 visninger
34 svar
3 synes godt om
19. marts 2013

1990h

Fik i øget udflåd da i nærmede jer de magiske uger. jeg er 35+5 så der jo noget tid endnu men de sidste par dage er der pludselig kommet meget meget udflåd. det lidt irriterende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

simone_jacobsen

1990h skriver:

Fik i øget udflåd da i nærmede jer de magiske uger. jeg er 35+5 så der jo noget tid endnu men de sidste par dage er der pludselig kommet meget meget udflåd. det lidt irriterende

Ja det gjorde jeg - nogle gange i en sådan grad, at jeg troede at det var slimproppen!

Anmeld

19. marts 2013

1990h

simone_jacobsen skriver:

Ja det gjorde jeg - nogle gange i en sådan grad, at jeg troede at det var slimproppen!

Okay jeg tror ikke det her er slim proppen. altså det ikke sådan noget elastisk der hænger sammen og det har normalt farve. men nu har jeg jo af gode grunde aldrig set en slimprop. syntes bar det kommet dumpende i vilde mængder de sidste par dage blev lige nervøs for om det kunne være infektion eller svamp men det lugter ikke

Anmeld

19. marts 2013

simone_jacobsen

1990h skriver:

Okay jeg tror ikke det her er slim proppen. altså det ikke sådan noget elastisk der hænger sammen og det har normalt farve. men nu har jeg jo af gode grunde aldrig set en slimprop. syntes bar det kommet dumpende i vilde mængder de sidste par dage blev lige nervøs for om det kunne være infektion eller svamp men det lugter ikke

Tror heller ikke at mit var slimproppen men engang imellem kom det bare i sådan en mængde, at jeg troede at det var slimproppen..

Anmeld

19. marts 2013

1990h

simone_jacobsen skriver:

Tror heller ikke at mit var slimproppen men engang imellem kom det bare i sådan en mængde, at jeg troede at det var slimproppen..

puha det er sku lidt ulækkert

Anmeld

19. marts 2013

MF<3

1990h skriver:

Ja, jeg er 39+2. Jeg troede idag det var vandet, men bare en masse tyndt udflåd. Øøøv! 

Anmeld

19. marts 2013

1990h

MF<3 skriver:

Ja, jeg er 39+2. Jeg troede idag det var vandet, men bare en masse tyndt udflåd. Øøøv! 

eeej hvor irriterende

Anmeld

19. marts 2013

StudPsyk

1990h skriver:

Ja det mon man sige. Nogen gange i en sådan grad at jeg har været i tvivl om vandet sev :-P

Anmeld

19. marts 2013

simone_jacobsen

1990h skriver:

puha det er sku lidt ulækkert

JA meget!!

Anmeld

19. marts 2013

1990h

Janne T. skriver:

Ja det mon man sige. Nogen gange i en sådan grad at jeg har været i tvivl om vandet sev :-P

startede dit også omkring 35+ som jeg er nu?

synes godt nok det øv man lige kan gå ud af døren også man nærmest mega våd dernede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.