Øv - det er ikke let..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej Piwer..

Det var en fantastisk følelse at blive færdiguddannet (blev jeg her d.25 jan som pædagog). Man glæder sig til at komme ud og arbejde. Men hvor er det også bare hårdt at få afslag på afslag, føler mig som den største taber..

Har lige været ude at få en rundvisning i en bh og tilslut spørger lederen om jeg er nyuddannet og jeg siger self. ja.. hvor man kan se på hendes udtryk at det ikke er det de leder efter. Hvorefter lederen siger der har været mange nyuddannede derude .. ÅHH

Jeg vil bare så gerne have et job og lave det jeg brænder for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hej Piwer..

Det var en fantastisk følelse at blive færdiguddannet (blev jeg her d.25 jan som pædagog). Man glæder sig til at komme ud og arbejde. Men hvor er det også bare hårdt at få afslag på afslag, føler mig som den største taber..

Har lige været ude at få en rundvisning i en bh og tilslut spørger lederen om jeg er nyuddannet og jeg siger self. ja.. hvor man kan se på hendes udtryk at det ikke er det de leder efter. Hvorefter lederen siger der har været mange nyuddannede derude .. ÅHH

Jeg vil bare så gerne have et job og lave det jeg brænder for.

Vi er desværre i samme båd ...

Jeg tager det én dag ad gangen, men ryger da helt sikkert ned i nogle sorte selvtillidshuller med mellemrum. Det er på ingen måde sjovt at gå ledig altså!

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Vi er desværre i samme båd ...

Jeg tager det én dag ad gangen, men ryger da helt sikkert ned i nogle sorte selvtillidshuller med mellemrum. Det er på ingen måde sjovt at gå ledig altså!

Du får lige en.. Ja det er ufatteligt hårdt.. Åhh  ! Ja og en selvtillid bliver sat på prøve! 

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Ikke andre der er i samme båd?

Anmeld

19. marts 2013

Frkmtc

Anonym skriver:

Ikke andre der er i samme båd?

Jeg er næsten nyuddannet . Blev jeg i november sidste år , ( dog som social og sundhedsassistent) , men jeg var også bange for ikke at få job fordi jeg både lige var færdig , men også fordi jeg var kun 21 på det tidspunkt ..
Men på min arbejdsplads , ledte de efter nyuddannet , da de mente vi kunne noget , som de mere erfarne ikke kunne .. og fordi vi har nogle andre synsvinkler på det hele når man lige kommer fra skole..

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Frkmtc skriver:

Jeg er næsten nyuddannet . Blev jeg i november sidste år , ( dog som social og sundhedsassistent) , men jeg var også bange for ikke at få job fordi jeg både lige var færdig , men også fordi jeg var kun 21 på det tidspunkt ..
Men på min arbejdsplads , ledte de efter nyuddannet , da de mente vi kunne noget , som de mere erfarne ikke kunne .. og fordi vi har nogle andre synsvinkler på det hele når man lige kommer fra skole..

Dejligt at din arbejdsplads tænker sådan  Og det er da både billigere og så får de det nyeste viden fra skolebænken med

Anmeld

10. april 2013

Lucabella

Hej md jer.

Jeg har også gået ledig siden jeg sluttede mib barsel i  Marts 2012 og søger alt lige fra elevstillinger, pædagog, handicaphjælper, receptionist, sekretær og hvad jeg ellers kan finde på og er virkelig ved at være led og ked af at jeg ik hører ret meget på de opslåede stillinger. Man føler sig bare så kasseret som menneske når man bare ik kan få et arbejde og der ik er noget andet man hellere vil end at komme ud og arbejde, så forstår jer udemærket godt.

Håber snart vi alle kommer ud og arbejde så vi kan få noget livskvalitet tilbage.

Kh

Sally Mørk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.