Øv - det er ikke let..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.200 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej Piwer..

Det var en fantastisk følelse at blive færdiguddannet (blev jeg her d.25 jan som pædagog). Man glæder sig til at komme ud og arbejde. Men hvor er det også bare hårdt at få afslag på afslag, føler mig som den største taber..

Har lige været ude at få en rundvisning i en bh og tilslut spørger lederen om jeg er nyuddannet og jeg siger self. ja.. hvor man kan se på hendes udtryk at det ikke er det de leder efter. Hvorefter lederen siger der har været mange nyuddannede derude .. ÅHH

Jeg vil bare så gerne have et job og lave det jeg brænder for.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

serinasmor

Anonym skriver:

Hej Piwer..

Det var en fantastisk følelse at blive færdiguddannet (blev jeg her d.25 jan som pædagog). Man glæder sig til at komme ud og arbejde. Men hvor er det også bare hårdt at få afslag på afslag, føler mig som den største taber..

Har lige været ude at få en rundvisning i en bh og tilslut spørger lederen om jeg er nyuddannet og jeg siger self. ja.. hvor man kan se på hendes udtryk at det ikke er det de leder efter. Hvorefter lederen siger der har været mange nyuddannede derude .. ÅHH

Jeg vil bare så gerne have et job og lave det jeg brænder for.

Vi er desværre i samme båd ...

Jeg tager det én dag ad gangen, men ryger da helt sikkert ned i nogle sorte selvtillidshuller med mellemrum. Det er på ingen måde sjovt at gå ledig altså!

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Vi er desværre i samme båd ...

Jeg tager det én dag ad gangen, men ryger da helt sikkert ned i nogle sorte selvtillidshuller med mellemrum. Det er på ingen måde sjovt at gå ledig altså!

Du får lige en.. Ja det er ufatteligt hårdt.. Åhh  ! Ja og en selvtillid bliver sat på prøve! 

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter