"Før sund, nu rund"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

491 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. marts 2013

Sabsy

Ja det burde det hedde..

Der sidder en 5-7kilo for meget på mig, og jeg kan simpelthen ikke finde gejsten til at komme igang men vil så inderligt gerne.. Melder mig i fitness den første, men kan ikke lide at træne alene.. Hvad gjorde i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

Miss-86

Kan du ikke lave nogle øvelser derhjemme? Fx. Sjippe? Hulahoppe?

Anmeld

19. marts 2013

mommy1991

Sabsy skriver:

Ja det burde det hedde..

Der sidder en 5-7kilo for meget på mig, og jeg kan simpelthen ikke finde gejsten til at komme igang men vil så inderligt gerne.. Melder mig i fitness den første, men kan ikke lide at træne alene.. Hvad gjorde i?

Du kan evt. gå på hold - der er du aldrig alene, og det er en god måde at få nye kontakter på

Anmeld

19. marts 2013

bøllen

Ja det burde det hedde..

Jeg vejer som dig 5-7 kg for meget. Jeg træner alene i center 2 gange om ugen, det er vigtig for mig det er 2 faste dage ( går hjemme ) ellers kommer jeg ikke afsted.

jeg cykler frem og tilbage med knægten i børnehave , en tur på 2,5 km. Går en tur med hunden min 2-3 km.

prøver at sige til mig selv hver dag, at de 2 ting SKAL jeg måske ikke den bedste form for træning men bedre end ingenting.

sætter mig små nye mål hele tiden.

det er SÅ nemt og springe fra når man er alene for INGEN er afhængig af en. Jeg syntes de første gange er værst når man først finder rutinen gør det ikke mig så meget.

har fundet vores wii frem igen, og den SKAL stå fremme ellers for jeg den ikke brugt. Målet er 2 gange om ugen på den.

igen finder jeg små ting der kan motivere mig for jeg får det gjort

Anmeld

19. marts 2013

Moar2011

jeg skal os smide 3kg - og der er ikke tid til at komme i fitness så nu må jeg bestille noget net og træne derhjemme..
sætte en trænings dvd på og se om jeg ikk godt kunne finde gejsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.