Ømme bryster??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.516 visninger
17 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
19. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej De Damer

Det der med ømme bryster som symptom på graviditet, ik'?

- Hvordan er det lige med det? Hvordan føles de ømme?

Jeg har endnu lidt under en uge til forventet mens, og mine bryster føles solskoldede. Men ikke decideret av-av-ømme. Men sensitive og som om huden er rød/har fået for meget sol, - hvilket man jo ikke skal være nogen Peter Tannev for at regne ud ikke er tilfældet..

Hvordan føltes det for jer? Og fra hvornår ca.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. marts 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej De Damer

Jeg har endnu lidt under en uge til forventet mens, og mine bryster føles solskoldede. Men ikke decideret av-av-ømme. Men sensitive og som om huden er rød/har fået for meget sol, - hvilket man jo ikke skal være nogen Peter Tannev for at regne ud ikke er tilfældet..

Sådan føltes det ikke for mig. De var ømme indeni, ligesom de kan være op til mens. 

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Sådan føltes det ikke for mig. De var ømme indeni, ligesom de kan være op til mens. 

OK, tak for svar. 

Jeg har ikke selv ømme bryster før mens, så jeg kender ikke meget til det..

Anmeld

19. marts 2013

B&J

ØMME det var virkelig ikke ordet, bare det jeg skulle tage en bh på var lige før jeg hylede hihihihhihi men det var også de eneste tegn jeg havde

Anmeld

19. marts 2013

BigHope13

mine bryster bære præg af at jeg har haft et stort vægttab og der er derfor ikke særlig meget fylde i dem, ca en uge før forventet mens, begyndte de at føltes tunge og meget spændte idet altså helt for oven ind i brystbenet,
jeg har haft ømhed helt ind i armhulen og så de meget følsomme, ja som de er blevet skoldet kan man vel godt beskrive det som. og ja så vorterne stritter til højre og venstre hele tiden, hvilket ikke er normalt for mig, med mindre det selvfølgelig er koldt

det var en lille rundtur i mine babser håber det også giver positiv udslag ved dig

Anmeld

19. marts 2013

L&V

Mine var tunge, hårde, bh var no go og med min datter troede jeg jeg havde fået brystkræft fordi det blev knudret Havde ikke lige tænkt gravid

Anmeld

19. marts 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Hej De Damer

Mine var ømme inden i, helt voldsomt - lidt ala da man kom i puberteten og de voksede..

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

BigHope13 skriver:

mine bryster bære præg af at jeg har haft et stort vægttab og der er derfor ikke særlig meget fylde i dem, ca en uge før forventet mens, begyndte de at føltes tunge og meget spændte idet altså helt for oven ind i brystbenet,
jeg har haft ømhed helt ind i armhulen og så de meget følsomme, ja som de er blevet skoldet kan man vel godt beskrive det som. og ja så vorterne stritter til højre og venstre hele tiden, hvilket ikke er normalt for mig, med mindre det selvfølgelig er koldt

det var en lille rundtur i mine babser håber det også giver positiv udslag ved dig

Halløj, du der! Tak for svar, - du har babser lige efter mit hjerte 

Jeg oplever nemlig meget af det samme nu her! Mine bryster har heller ikke meget - ahømn - fylde mere, men nu stråler der ligesom af og til en spændt smerte fra brystben (ikke så langt fra armhulen) og ned. Men decideret ondt, gør det ikke. Altså jeg går ikke rundt og siger av av. Men jeg er sådan - ret bevidst om, at jeg har bryster, hvis man kan sige det sådan 

Men jeg tænker også, at det sandsynligvis bare er almindeligt cyklus-halløj.. Har nemlig mistanke om, at jeg i denne måned for første gang i laaang tid har haft ægløsning. Jeg tror simpelthen min cyklus har holdt ferie i et års tid. Har haft mens, men meget uregelmæssig, - denne måned har jeg så pludselig de vildeste og uomtvistelige æl-symptomer. - Så måske alle de andre måneder bare har været en slags snyd fra min krops side...

Hmm, nu fik du da lige den laaaaange version

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

FrkZier skriver:

Mine var ømme inden i, helt voldsomt - lidt ala da man kom i puberteten og de voksede..

Tak for svar 

Hvornår begyndte ømme-riet?

Anmeld

19. marts 2013

Anonym trådstarter

Månsson skriver:

Mine var tunge, hårde, bh var no go og med min datter troede jeg jeg havde fået brystkræft fordi det blev knudret Havde ikke lige tænkt gravid

Sikke et chok! Nej, så er det sgu ikke svært at blive lettet over en BABY

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.